پارکت لمینت آرتا کلیک

شرکت پارکت آرتا

شرکت پارکت آرتا

شرکت پارکت آرتا برترین تولید کننده لمینت ایرانی

شرکت پارکت آرتا با نیم قرن سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی تولید پارکت لمینت، محصولات خود را با کیفیت بی‌سابقه و تنوع بی‌نظیر راهی بازار می‌کند. پارکت لمینت آرتا یک برند مرغوب ایرانی است. متریال این کفپوش‌ لمینت ها از چوب فشرده بوده و در طرح‌های متنوع عرضه می‌گردد. استفاده از پارکت لمینت ایرانی آرتا مؤثرترین راه برای زیباسازی کف منزل و محل کار می‌باشد. اگر شما نیز به بحث دکوراسیون علاقمند هستید با برای تغییر کف پوش منزل یا محل کار خود تصمیم گرفته‌اید، انتخاب پارکت لمینت، بهترین گزینه است. اطمینان داشته باشید با این تغییر ساده می‌توانید فضای چشم‌نوازی به محیط زندگی و محل کار خود ‌ببخشید.

سقف خواسته ها زیر پایتان

متخصصان ما در گروه صنعتی آرتا با تلاش بی‌وقفه و با استفاده از به‌روزترین تجهیزات، محصولی با کیفیت به دنیای دکوراسیون معرفی کرده‌اند. پارکت لمینت علاوه بر منازل، در اماکن تجاری و آموزشگاهی نیز به کار می‌رود. این نوع از کف پوش‌ها، جلوه‌ای زیبا و نمای بسیار چشم‌گیری دارند. از این رو استفاده از آن در مراکز ورزشی، رستوران‌ها، هتل‌ها، کافی‌شاپ‌ها، فروشگاه‌ها و… رایج شده است. همچنین پارکت لمینت این قابلیت را دارد که از روی سطوح جدا شده و در مکان دیگری مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین استفاده از آن در مکان‌هایی مانند نمایشگاه‌های بین‌المللی که به طور موقت دایر می‌شوند، صرفه‌ی اقتصادی دارد.

پارکت لمینت چیست و از چه موادی ساخته می‌شود؟

پارکت لمینت از رایج‎‌ترین و مناسب‌ترین کفپوش‌ها برای پوشاندن کف ساختمان می‌باشد. فرآورده‌های چوبی، مواد اولیه‌ی مورد نیاز برای ساخت این محصول را تشکیل می‌دهند. به همین دلیل ساختار پارکت لمینت، افزون بر ارزش‌های زیبایی شناختی، حس و حال طبیعت را در محیط ایجاد می‌کند. فرآورده‌های چوبی ابتدا با مواد پلیمری و چسب‎‌های مخصوص به خوبی ترکیب شده، سپس در دمای بالا، تحت فشار قرار می‌گیرند. پارکت لمینت معمولاً در چهار لایه ساخته می‌شود. هر لایه، مواد تشکیل‌دهنده‌ی متفاوت و ویژگی خاصی دارد. مثلاً پلی‌اورتان به کار رفته در لایه‌ی چهارم، خاصیت ضد خط و خش به پارکت می‌بخشد.

برای تولید پارکت لمینت با کیفیت، به تجهیزات مدرن و دستگاه‌های پیشرفته نیاز است. کارخانه‌ی آرتا با دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مدرن و پیشرفته، در تولید پارکت لمینت از سایر رقیبان خود پیشتاز است.

نکات مهم برای نصب لمینت پارکت آرتا

قبل از نصب لمینت آرتا ، ناهمواری‌های موجود در کف زمین باید صاف و یکنواخت گردد. پس از زیرسازی، لازم است کف ساختمان، با استفاده از لایه‌ی فوم از جنس پلی‌اتیلن، عایق‌بندی شود. این لایه، هم برای جلوگیری از نفوذ آب و هم به عنوان عایق صوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای نصب کفپوش لمینت، به هیچ عنوان از چسب استفاده نمی‌شود. در لبه‌ی تایل‌ها، زبانه‌هایی تعبیه شده که به خوبی در هم قفل می‌شوند. بنابراین در صورت جابجایی مکان، امکان کندن تایل‌ها و انتقال آن به محل جدید وجود دارد.

خواندن  تفاوت پارکت و لمینت
شرکت پارکت آرتا
شرکت پارکت آرتا

مزایای استفاده از پارکت لمینت ایرانی آرتا

شرکت آرتا کلیک با طراحی و تولید پارکت لمینت در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، انواع نیازها و سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. استفاده از پارکت لمینت آرتا مزیت‌های بی‌شماری دارد که مهم‌ترین آن عبارتند از:

  • دوام و کیفیت فوق‌العاده: پارکت لمینت آرتا به دلیل داشتن کیفیت فوق‌العاده‌، طول عمر و ماندگاری بالایی دارد. شما با نصب این محصول، سالیان متمادی می‌توانید از آن استفاده کنید. تایل‌های لمینت، با ضخامت 8 میلیمتر و در ابعاد مختلف تولید می‌شوند.
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه: پارکت لمینت، در مقایسه با کفپوش‌هایی مانند سنگ و سرامیک، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.
  • نصب سریع و آسان: از دیگر مزایای پارکت لمینت، نصب سریع و راحت آن است. همان‌طور که قبلاً اشاره شد، برای نصب پارکت از چسب استفاده نمی‌شود؛ در نتیجه نصب آن، سریع و راحت صورت می‌گیرد.
  • روش نگهداری آسان: نگهداری از پارکت لمینت، کار پیچیده‌ای نیست. برای پاک کردن گرد و غبار روی آن، هر چند وقت یکبار، سطح پارکت را جارو برقی بکشید. برای از بین بردن لکه‌های روی آن نیز بهتر است از تمیزکننده‌های ملایم و مخصوص استفاده کنید. استفاده از مواد اسیدی و شوینده‌های قوی، ممکن است به پارکت آسیب برساند.
  • طراحی متنوع و خاص: اگر به دنبال طرحی زیبا و خاص برای کف ساختمان خود هستید، پارکت لمینت می‌تواند بهترین انتخاب باشد. طیف وسیعی از طرح‌ها و رنگ‌ها به شما این امکان را می‌دهد که برای هر قسمت از منزل، طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.

شرکت پارکت آرتا ارائه دهنده‌ی خدمات نوین

گروه صنعتی آرتـا کلیک به عنوان اولین تولیدکننده‌ی پارکت لمینت با سیستم قفلی در ایران شناخته می‌شود. مایه‌ی مسرت ماست که به لطف ایزد منان و تلاش بی‌وقفه‌ی متخصصین خلاق خود تا کنون توانسته‌ایم بخش اعظم بازار را از آن خود کنیم. هم اکنون مفتخریم با بنیان آرتـا پان در کنار کارخانه‌ی لمینت آرتـا توانسته‌ایم مجموعه‌ی خود را کامل کنیم. با تولید اوراق فشرده‌ی MDF و HDF و نئوپان موفق شده‌ایم تولیدات خود را در زمینه‌ی محصولات سلولزی گسترش دهیم. امروز، پارکت لمینت آرتـا نه تنها در ایران، بلکه در خاورمیانه و آسیا یک برند شناخته شده است. ارسال محصول به تمام نقاط کشور، خدمات پس از فروش، مشاوره‌ی رایگان و پشتیبانی عالی، تنها بخشی از خدمات لمینت آرتا می‌باشد.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا