پارکت لمینت آرتا کلیک

فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی

فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی

خرید و فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی

فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی و ارسال آن به سراسر کشور از خدمات پس از فروش و پشتیبانی شرکت آرتا برای خریداران است. در شرکت آرتا ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوصی امکان استفاده از تمامی خدمات پس از فروش و دریافت فاکتور رسمی را دارند. لمینت آرتا یکی از محصولات گروه صنعتی آرتا است که طرح و رنگ بندی بسیار متنوعی دارد. تنوع در بافت و طرح، ظاهر طبیعی به علاوه تکنولوژی به کار رفته در محصول از افتخارات آرتا کلیک در زمینه تولید انواع لمینت می باشند. ارائه خدمات عالی و پشتیبانی از خریدار نیز سبب شده تا خرید از آرتا کلیک برای تمامی شرکت ها در اولویت قرار بگیرد. در ادامه با مزایای صدور فاکتور رسمی برای خریداران توسط شرکت صنعتی آرتا می پردازیم.

فروش لمینت آرتا

گروه صنعتی آرتا کلیک اولین تولید کننده پارکت لمینت در ایران است. این شرکت توانسته محصولات خود را با کیفیت عالی، تنوع بالا و همچنین با خدمات فوق العاده به خریداران ارائه دهد. فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی تنها بخشی از خدمات گروه صنعتی و تولیدی آرتا برای خریداران می باشد. دریافت فاکتور رسمی جهت تایید معامله برای بسیاری از ارگان ها و شرکت های خصوصی و دولتی ضرورت دارد. یکی از مهم ترین دلایل آن تنظیم سند فاکتور با توجه به قوانین دارایی است. بنابراین نیاز است تا با ضرورت صدور فاکتور رسمی و نحوه صدور آن توسط شرکت صنعتی آرتا بیشتر آشنا شویم.

فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی

فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی گامی مهم برای گروه صنعتی آرتا کلیک و پشتیبانی از خریداران این شرکت است. در واقع فاکتور رسمی نوعی سند قانونی است که صحت انجام معامله میان خریدار و فروشنده را نشان خواهد داد. شرکت تجاری آرتا کلیک به دلیل سابقه طولانی در امر فروش انواع لمینت و وجود تراکنش های تجاری بالا و همچنین جهت ارائه تمامی خدمات، اقدام به صدور فاکتور رسمی برای خریداران خواهد کرد. گروه صنعتی آرتا با درج مشخصات کامل خریدار و فروشنده و توصیف کالای خریداری شده اقدام به صدور فاکتور رسمی خواهد کرد. همچنین در فاکتور قانونی صورت حساب مطابق با قوانین سازمان مالیات برای خریدار قید خواهد شد. فاکتور های صادر شده به عنوان اسناد معتبر و قابل استناد حسابداری ثبت خواهند شد.

اهمیت صدور فاکتور رسمی

مطابق ماده 147 قانون مالیات های مستقیم تمامی معاملات صورت گرفته و هزینه های صرف شده میان خریدار و فروشنده بایستی در سند قانونی و رسمی ثبت شوند. بنابراین فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی و ارائه سند قانونی صورت می گیرد. ارائه چنین سند رسمی برای بسیاری از اصناف واجب و ضروری است. مطابق قانون فروشنده معادل 9% از کل مبلغ را به عنوان ارزش افزوده به اداره مالیات پرداخت خواهد کرد. فاکتور رسمی در صورت نیاز به عنوان سند قانونی در موارد مالی و البته حقوقی قابل استناد می باشد. با استناد به مفاد قانونی تمامی خریداران بخش های دولتی و خصوصی لمینت آرتا قادر به دریافت فاکتور رسمی خواهند بود.

خواندن  لمینت آرتا کد 765
فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی
فاکتور رسمی پارکت آرتا

اهمیت فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی برای خریدار

از دلایل اهمیت فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی برای خریدار  می توان به موارد زیر اشاره داشت؛

  • فاکتور رسمی آرتا برای خریدار نشان دهنده اصالت کالا است.
  • فاکتور رسمی نشان دهنده انجام معامله به صورت قانونی است و قابل استناد در مراجع قضایی می باشد.
  • در صورت ایجاد هر نوع نزاع و اختلاف میان شرکای تجاری فاکتور رسمی به خوبی حافظ منافع برای طرفین خواهد بود.
  • فاکتور رسمی یکی از اسناد مهم در امور مالی و حسابداری است. خریدار با توجه به این سند مالی تراز حسابداری خود را کامل کرده و مبالغ پرداختی و بدهی خود را پیگیری خواهد کرد.
  • به واسطه فاکتور رسمی استفاده از خدمات پس از فروش شرکت برای خریداران راحت و سریع خواهد بود.
  • خرید لمینت توسط شرکت های خصوصی و دولتی در حجم بالایی صورت می گیرد. بنابراین جهت اثبات صحت معامله برای خریداران حقوقی یا همان شرکت های خصوصی و دولتی صدور فاکتور رسمی از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • صدور فاکتور رسمی و قانونی موجب ایجاد حس اطمینان در خریداران بابت کیفیت بالای محصول نیز خواهد شد.

مشخصات فاکتور رسمی در گروه صنعتی آرتا

فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی به درخواست خریداران صورت می گیرد و کاملا بصورت دلخواه میباشد. صدور فاکتور رسمی در آرتا کلیک مطابق با قوانین صورت می گیرد و تمامی مشخصه های یک فاکتور قانونی و رسمی را خواهد داشت. شماره سریال، درج اطلاعات خریدار و فروشنده با جزئیات کامل، قیمت لمینت، تخفیفات، عوارض و مالیات، امضا و مهر، شناسه کالا مشخصه های فاکتور رسمی گروه صنعتی آرتا می باشند. همچنین نحوه فروش، مشخصات کامل کالا با ذکر کد و شرح آن از مشخصات دیگر فاکتور رسمی گروه صنعتی آرتا هستند.

 

امتیاز شما به این مطلب

2 در مورد “فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی”

  1. لیلا دیلمی

    فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی چگونه انجام میشه لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام، گروه صنعتی آرتا کلیک اولین تولید کننده پارکت لمینت در ایران است. این شرکت توانسته محصولات خود را با کیفیت عالی، تنوع بالا و همچنین با خدمات فوق العاده به خریداران ارائه دهد. فروش لمینت آرتا با فاکتور رسمی تنها بخشی از خدمات گروه صنعتی و تولیدی آرتا برای خریداران می باشد. دریافت فاکتور رسمی جهت تایید معامله برای بسیاری از ارگان ها و شرکت های خصوصی و دولتی ضرورت دارد. یکی از مهم ترین دلایل آن تنظیم سند فاکتور با توجه به قوانین دارایی است.
      با تشکر ARTACLIC.COM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا