پارکت لمینت آرتا کلیک

لمینت آرتا کد 820

لمینت آرتا کد 820

ویژگی های لمینت آرتا کد 820

لمینت آرتا کد 820 یکی از پر طرفدار ترین پارکت های تولید شده در گروه صنعتی آرتا می باشد. انتخاب نوع کفپوش و پارکت برای منزل و یا محل کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رنگ، طرح و جنس انتخاب شده در قسمت کف می تواند تاثیرات مهمی در کل دکوراسیون بگذارد.

از انواع متریال های سنگ، سرامیک، موکت و یا پارکت لمینت می توان برای قسمت کف استفاده نمود. هر کدام از این متریال ها بر اساس فاکتورهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به تجربه های به دست آمده به جرات می توان گفت که پارکت لمینت آرتا دارای مزایای بیشتری نسبت به سایر متریال ها می باشد.

مقاومت بالا، زیبایی، سازگار بودن با بدن انسان و بسیاری از ویژگی های دیگر باعث شده است که اغلب افراد پارکت را به عنوان کفپوش خانه و یا محل کار انتخاب نمایند.

آرتا یکی از بهترین تولید کنندگان ایرانی

این مجموعه صنعتی با افتخار یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان پارکت لمینت در ایران می باشد. خرید یک محصول داخلی باکیفیت سبب کاهش هزینه های اضافه و افزایش اشتغال در کشور می شود. شعار اصلی شرکت آرتا افزایش رضایت مشتریان عزیز می باشد. اگر به دنبال انتخاب یک محصول بی عیب و نقص ایرانی می گردید حتما پارکت لمینت های آرتا را انتخاب نمایید.

 

پارکت لمینت آرتا کد 820 دارای چه ویژگی هایی است؟

پارکت لمینت آرتا کد 820 دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی است. تمامی محصولات تولید شده در مجموعه آرتا از کیفیت بسیار بالا و عالی برخوردار می باشند، لمینت آرتا کد 820 نیز دارای کیفیت ممتازی است. متریال استفاده شده برای تولید این پارکت کیفیت بالایی دارد. همین موضوع سبب افزایش مقاومت این نوع پارکت در برابر فشار و حرارت شده است. در صورت مرغوب نبودن جنس متریال ممکن است بعد از گذشت چند سال پارکت بر اثر اصطکاک و فشار دچار مشکل گردد.

تمیز کردن و نظافت کف زمین یکی از مهم ترین دغدغه خانم های خانه می باشد. پارکت لمینت آرتا کد 820 به دلیل داشتن رنگ کرم قهوه ای از ویژگی نظافت آسان برخوردار است. در صورتی که شما هفته ای یکبار اقدام به طی کشیدن کفپوش ها نمایید، فضایی بسیار تمیز و مرتب خواهید داشت. این در حالی است که تمیز کردن کفپوش های رنگ روشن و یا تیره بسیار سخت تر می باشد. همچنین نوع جنس پارکت نیز شرایط آسانی را برای نظافت فراهم می نماید. با انواع شوینده های مناسب می توانید سطح پارکت را به راحتی تمیز نمایید.

خواندن  خرید اینترنتی پارکت آرتا کلیک
لمینت آرتا کد 820 در دکوراسیون داخلی
لمینت آرتا کد 820 در دکوراسیون داخلی

پارکت لمینت آرتا کد 820 در چه فضاهایی کاربرد دارد؟

قطعا انتخاب کفپوش مناسب باید بر اساس نوع فضا و کاربری آن انجام شود. پارکت لمینت آرتا کد 820 به دلیل داشتن ویژگی هایی مناسب برای محیط های کاری و مسکونی می باشد. معمولا اغلب افراد رنگ کفپوش منزل را از طیف های روشن تر انتخاب می نمایند. استفاده از رنگ روشن در فضای مسکونی باعث گسترده دیده شدن و افزایش نور در محیط می شود. انتخاب پارکت های دارای رنگ تیره در محیط منزل پیشنهاد نمی شود. وجود رنگ تیره در کف کل دکوراسیون خانه را تحت تاثیر قرار می دهد.  به خصوص اگر متراژ منزل کم می باشد حتما باید دقت بیشتری به این موضوع نمایید.

ترکیب رنگ کرم و قهوه ای در آرتا

این نوع رنگ در پارکت کد 820 باعث شده است تا از آن به راحتی در فضای خانه و محل کار استفاده شود. طرح تایل و خطوط ظریف موجود در این نوع پارکت اصالت و زیبایی خاصی به محیط می بخشد. در واقع می توان گفت این طرح تداعی کننده ی چوب طبیعی در دکوراسیون می باشد. طراحی خاص و طبیعی آرامش بیشتری را با خود به ارمغان می آورد. همچنین در این نوع رنگ شما نیازی به نظافت و تمیز کردن روزانه ندارید. توصیه می شود در هنگام خرید حتما به هماهنگی کل دکوراسیون محیط توجه داشته باشید.

خدمات پس از فروش آرتا

وجود خدمات پس از فروش بی نظیر در مجموعه آرتا سبب افزایش رضایت مشتریان عزیز شده است. مسئولیت پذیری کافی در برابر محصول تولید شده یکی از ویژگی های مهم این مجموعه می باشد. در صورتی که پارکت لمینت آرتا کد 820 را از مراکز و نمایندگی های معتبر آرتا تهیه نمایید گارانتی ده ساله پارکت را دریافت خواهید نمود. وجود این نوع خدمات پس از فروش و گارانتی نشان دهنده ی اطمینان مجموعه از کیفیت محصولات تولید شده می باشد. اگر به دنبال خرید پارکت لمینت باکیفیت و قیمت مناسب هستید حتما مجموعه آرتا را انتخاب نمایید.

مشخصات فنی لمینت آرتا کد 820
مشخصات فنی لمینت آرتا کد 820

مشخصات فنی پارکت لمینت آرتا کد 820 پرایمر اوک :

  • نام لمینت : آرتا کلیک / ARTA CLIC
  • کد لمینت آرتا : 820 / پرایمر اوک / Primer Oak
  • ضخامت لمینت آرتا : 8 میلیمتر
  • عرض هر تایل لمینت آرتا : 19 سانتیمتر
  • طول هر تایل لمینت آرتا : 129 سانتیمتر
  • تعداد تایل در هر بسته : 8 تایل
  • مقاومت سایشی لمینت آرتا : AC4
  • سطح پوشش هر بسته لمینت آرتا : 1.97 مترمربع
  • ثبت سفارش لمینت آرتا کلیک
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا