پارکت لمینت آرتا کلیک

مشکلات پارکت لمینت

مشکلات پارکت لمینت

مشکلات پارکت لمینت آرتا

پارکت لمینت آرتا جزو برترین مدل های پارکت از نظر کیفیت و زیبایی در سطح بازار می باشد که معایب و مشکلات پارکت آرتا نسبت به سایر پارکت لمینت ها دیگر بقدری ناچیز وکم است که میتوان از آن چشم پوشی کرد.

این پارکت با دارا بودن ویژگی های عالی توانسته است مورد توجه و پسند معماران و طراحان ساختمانی زیادی قرار بگیرد و بازار فروش پر رونقی داشته باشد.

اگر شما عزیزان قصد خرید پارکت لمینت آرتا با قیمت مقرون به صرفه را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا سامانه ای معتبر برای خرید را به شما معرفی کنیم.

همانطور که می دانید پارکت یکی از بهترین کف پوش ها برای ساختمان های تجاری، مسکونی، اداری و… محسوب می شود.

پارکت چیست

پارکت نوعی کف پوش است که با استفاده از چوب ساخته می شود.

پارکت از زیباترین محصولات ساختمانی است که حس طبیعت را به ساختمان ها به ویژه منازل می بخشد.

انواع پارکت با مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته اند در مرکز توجه طراحان داخلی ساختمان ها قرار گیرند و جایگزین انواع سنگ و سرامیک برای کف ساختمان ها شوند.

پارکت دارای انواع مختلفی است که از نظر کیفیت، شکل و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند.

البته که انواع پارکت علاوه بر مزایایی که دارند، همچنین دارای مشکلاتی می باشند.

بررسی مشکلات پارکت آرتا

تنها مشکل لمینت ها ضعف آن نسبت به آب می باشد، از همین جهت برای مکان هایی که در معرض جریان آب قرار دارند، مناسب نیست.

علت ضعف لمینت نسبت به آب، مغزی HDF استفاده شده در ساخت لمینت است ، زیرا آب از سطح رویی لمینت نفوذ نمیکند و اگر مدت زیادی بروی لمینت باقی بماند و شما آن را خشک نکنید ، این آب از قسمت نرومادگی بین لمینت ها یا به اصطلاح کلیک لمینت نفوذ کرده و به مغزی آسیب میزند و در نتیجه باعث باد کردن تایل های لمینت و بیرون زدن آن ها از کلیک همدیگر می شود.

پارکت لمینت آرتا از بهترین پارکت های موجود در سطح بازار می باشد زیرا پارکت لمینت آرتا از نظر کیفیت در رتبه اول قرار دارد.

در ادامه این قسمت با مزیت های پارکت لمینت آرتا آشنا می شویم.

مزایای پارکت لمینت آرتا
6 مزیت پارکت لمینت آرتا

6 مزیت پارکت لمینت آرتا

  1. عایق صدا و حرارت: پارکت آرتا به عنوان عایق حرارتی و عایق صوتی عمل می کند. به صورتی که در مصرف انرژی گرمایی و سرمایی صرفه جویی می شود ، همچنین از عبور و خروج صدا جلوگیری می نماید.
  2. سطح نرم: سطح پارکت آرتا نرم می باشد که راه رفتن روی آن حس لذت بخشی برای پاها ایجاد می کند ، همچنین نرم بودن لمینت از ضربه های شکننده در اثر برخورد اجسام یا انسان، جلوگیری می کند. نصب پارکت آرتا برای منازلی که دارای افراد مسن یا کودک هستند انتخابی ایده آل است.
  3. سرعت نصب بالا: دیگر مزیت مهم پارکت آرتا، سرعت نصب بالای آن می باشد. پارکت آرتا دارای وزن بسیار سبکی است و همچنین برای نصب نیازی به مصالح ساختمانی ندارد و در نتیجه برای نصب هیچ گونه گرد و خاکی ایجاد نمی شود.
  4. مقاومت در برابر خط و خش: پارکت آرتا دارای پوشش پلاستیکی می باشد که در اثر کشیدن اجسام، برخورد اجسام و… دچار خط و خش نمی شود.
  5. سهولت در پاکیزگی: پارکت آرتا نیازی به شست و شو ندارد، در صورت کثیفی با استفاده از مواد تمیز کننده به راحتی تمیز می شود.
  6. امکان جا به جایی و فروش: آخرین مزیت مهم پارکت آرتا امکان باز و بسته کردن آن و استفاده در محیط جدید است و یا اگر بخواهید پارکت را عوض کنید می توانید بدون مشکلی پارکت های نصب شده را باز کنید و به عنوان پارکت دست دوم در سایت هایی نظیر دیوار و شیپور به فروش رسانید.
خواندن  لمینت آرتا کد 750

سخن پایانی

با توجه به اینکه انواع پارکت لمینت آرتا از نظر طراحی نسبت به سرامیک در رتبه بالاتر قرار دارند و همچنین دارای قیمت مقرون به صرفه تر می باشند.

هر روزه با افزایش خرید انواع پارکت آرتا از سوی افراد در بازار رو به هستیم.

شما عزیزان نیز برای خرید پارکت آرتا با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب، می توانید به صفحه ثبت سفارش مراجعه و سفارش خرید پارکت لمینت خود را براحتی ثبت کنید تا کارشناسان فروش ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند.

گروه صنعتی آرتا از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع پارکت لمینت آرتا در سطح کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پارکت آرتا، فروش پروژه ای لمینت آرتا و شرایط اخذ نمایندگی، می توانید با شماره های مندرج در برگه تماس با ما ارتباط حاصل فرمایید.

همکاران ما در تمامی ساعات اداری روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

5/5 - (10 امتیاز)

2 در مورد “مشکلات پارکت لمینت”

  1. احمد حاجی کاظمی

    دلیل باد کردن پارکت لمینت آرتا در وسط پذیرایی چیست ؟ من برای ویلامون در محمود آباد از پارکت لمینت آرتا استفاده کردم ولی اصلا راضی نبودم

    1. سلام، دلیل اصلی باد کردن پارکت لمینت در مناطقی که رطوبت بالا میباشد ، عدم رعایت 48 ساعت ماندن لمینت در محیط نصب و کم گرفتن فاصله بازی لمینت تا دیوار میباشد.
      برای حل مشکل شما پیشنهاد میکنم فاصله لمینت تا دیوار را بیشتر کنید.
      با تشکر ARTACLIC.COM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا