پارکت لمینت آرتا کلیک

نمایندگی پارکت لمینت آرتا

نمایندگی پارکت لمینت آرتا

معرفی نمایندگی پارکت لمینت آرتا

نمایندگی پارکت لمینت آرتا، عرضه کننده بهترین نوع پارکت لمینت ایرانی است که توانسته بخش بزرگی از نیاز کشور به اینگونه محصولات را برطرف کند. در واقع یک پارکت لمینت با کیفیت می‌بایست ویژگی‌هایی داشته باشد که مقاومت سایشی، تنها یکی از این آنها است. در این مطلب به ذکر توضیحاتی در مورد انواع پارکت لمینت و ویژگی‌های مهم آن می‌پردازیم. همچنین اشاره‌ای نیز به نحوه نگهداری بهتر از پارکت لمینت آرتا خواهیم کرد ، سپاسگذاریم که تا انتهای مطلب معرفی نمایندگان پارکت لمینت آرتا همراه ما هستید.

نمایندگی پارکت لمینت آرتا و  ویژگی‌های آن

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که نمایندگی پارکت لمینت آرتا دارا می‌باشد، تولید محصولاتی مقاوم در برابر خط و خش و تغییرات دمایی است. همین موضوع موجب افزایش طول عمر مفید پارکت لمینت شده است. به این نکته توجه کنید که در میان کف‌پوش‌ها، تنها پارکت لمینت است که به سادگی و به صورت نر و مادگی نصب می‌شود. نصب این نوع کف‌پوش موجب ایجاد آلودگی و سر و صدا نخواهد شد. همچنین نحوه نگهداری و تمیز کاری انواع پارکت لمینت تولید شده توسط این شرکت بسیار آسان است.

چنانچه کف‌پوش شما دچار لک شد، تمیز کردن آن بسیار راحت خواهد بود. علت این موضوع پوشش طراحی شده بر روی پارکت لمینت است. این نوع کف‌پوش دارای رنگ و طرح‌های متنوعی است که پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌هایی که اشاره به آن ضروری است، قیمت مناسب محصولات تولید شده توسط گروه صنعتی آرتا به نسبت سایر برندهای ایرانی موجود در بازار است. با توجه به کیفیت بالای پارکت لمینت آرتا، قیمت آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.

مزایای لمینت آرتا
مزایای لمینت آرتا کلیک

مزایای استفاده از پارکت لمینت آرتا

یکی از مهمترین مزایای استفاده از پارکت لمینت آرتا، عمر بالای آن در برابر کف‌پوش‌های چوبی است. علت این موضوع نیز چند لایه بودن پارکت لمینت‌ها می‌باشد. توجه کنید که نصب این نوع محصول به راحتی انجام می‌شود و نیاز به تخصص و تجهیزات خاصی ندارد. قابلیت جابجایی پارکت لمینت‌ها نیز موضوع مهمی است که حتما باید به آن اشاره کنیم. چنانچه شما قصد جابجایی این نوع کف‌پوش را داشته باشید، انجام آن به سادگی انجام پذیر خواهد بود. قابل ذکر است، به دلیل اینکه متریال استفاده شده برای ساخت این نوع کف‌پوش بسیار با کیفیت است، در میان پارکت لمینت‌های ایرانی بهترین گزینه می‌باشد. کیفیت و قیمت مناسب این محصولات، دو عامل محبوبیت بالای آنها است.

خواندن  لمینت آرتا کد 952
برای افزایش عمر مفید پارکت لمینت‌ها باید چه کاری انجام داد؟

در بالا به این نکته اشاره کردیم که پارکت لمینت آرتا، با توجه به کیفیت و همچنین قیمت مناسبی که دارد، بهترین انتخاب در میان پارکت لمینت‌های ایرانی است. برای افزایش عمر مفید این نوع کفپوش لازم است به چند نکته مهم توجه کنید. نکته اول اینکه، همواره سطح پارکت لمینت را خشک نگه دارید. برای نگهداری اصولی از این محصول واکس‌های مخصوصی وجود دارد که استفاده از آن موجب تمیزی حداکثری و همچنین عدم آسیب به پارکت لمینت می‌شود. برخی استفاده از شامپو بچه را نیز برای تمیزی این محصول پیشنهاد می‌کنند. هرگز اجسام سنگین را بر روی پارکت لمینت نکشید. انجام این کار موجب ایجاد خراشیدگی بر روی این محصول خواهد شد. توجه به این نکته در مورد پارکت لمینت‌های براق اهمیتی بیشتر می‌یابد.

پارکت لمینت آرتا از چند لایه تشکیل شده است؟

مقاومت پارکت لمینت آرتا در برابر عوامل محیطی و سایش، بسیار بالا می‌باشد. علت این موضوع این است که این نوع کف‌پوش‌ از چهار لایه مختلف تشکیل شده‌اند. اولین لایه‌ای که قصد معرفی آن را داریم، از جنس اورلی است. وجود این لایه موجب مقاومت کف‌پوش در برابر خط و خش نیز خواهد شد. لایه بعدی لایه تصویری و یا همان تکسچر لمینت است و لایه سوم لایه‌ای فشرده شده می‌باشد و در آخر همچنین لایه چهارم از جنس ملامین است.

بکارگیری نیروهایی متخصص در کارخانه پارکت لمینت آرتا

‎کارخانه پارکت لمینت آرتا، با بکارگیری نیروهایی متخصص و آموزش دیده محصولات خود را مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می‌کند. تمامی افراد مشغول بکار در این مجموعه دارای تجربه‌ای بالا هستند و همچنین تمامی دوره‌های آموزشی مربوط به این کار را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. با توجه به اینکه این برند کاملا ایرانی می‌باشد، حمایت از آن موجب کمک به اشتغال هموطنان نیز خواهد شد. شرکت آرتا کلیک آماده اعطای نمایندگی به فروشندگان دکوراسیون داخلی فعال می‌باشد. برای آگاهی از شرایط دریافت نمایندگی می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های ثبت شده در وبسایت، با متخصصین ما در ارتباط باشید. این افراد به صورت تمام وقت در ساعت کاری آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

4.8/5 - (10 امتیاز)

2 در مورد “نمایندگی پارکت لمینت آرتا”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا