پارکت لمینت آرتا کلیک

پارکت لمینت آرتا امباس

پارکت لمینت آرتا امباس

معرفی پارکت لمینت آرتا امباس

پارکت لمینت آرتا امباس یکی از گزینه های جذاب و با کیفیت برای کف پوش محیط شما می باشد. این محصول یک متریال زیبا و کاربردی برای کف ساختمان است.

لمینت امباس از سری جدید لمینت های آرتا می باشد که علاوه بر ویژگی های منحصر به فردی که دارد، ظاهری مدرن و امروزی به ساختمان ها می بخشد.

دلیل محبوبیت پارکت لمینت آرتا امباس ، وجود طرح و رنگ های متنوع در کنار جذابیت غیر قابل انکار آن است. این محصول دارای جلوه ای زیبا، پیچیدگی و بافتی کاملا شبیه به چوب واقعی است. سبک چوبی مانند آن در کنار دوام و مقاومت سایشی آن که با استاندارد AC5 تولید شده است، بسیار مورد پسند می باشد.

از آنجا که این محصول جدید کاملا شبیه طرح چوبی آن می باشد و معایب چوب در آن دیده نمی شود، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. پارکت های چوبی ممکن است به راحتی خراش بر روی آنها ایجاد شود همچنین به دلیل مقاومت کم پارکت چوبی در مقابل رطوبت عمر آن کمتر می باشد و در نهابت پارکت های چوبی قیمت گران تری نیز دارند.

ویژگی های پارکت لمینت آرتا امباس

پارکت لمینت آرتا امباس ظاهری برجسته به تقلید از چوب واقعی را دارا می باشد. لمینت امباس به علت ویژگی های مثبتی که دارد شناخته شده است.

بافت، رنگ جذاب، عمر طولانی و قیمت مناسب آن در مقایسه با دیگر پارکت لمینت های ایرانی از ویژگی های برجسته ای است که این محصول دارد.

از آنجایی که بیشتر مردم طرح چوب را برای کف پوش می پسندد و عده ای به دلیل معایب پارکت چوبی از خرید و نصب آن منصرف می شوند، پارکت لمینت آرتا امباس بر پایه استاندارد AC5، می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای محصول چوبی باشد.

مشخصات فنی امباس آرتا
مشخصات فنی لمینت امباس

پارکت لمینت آرتا امباس مشخصات زیر را دارا می باشد:

  • این محصول دارای ضخامت ۸ میلیمتر است.
  • استاندارد ساخت آن AC5 می باشد.
  • تعداد تایل های که در یک بسته وجود دارد، ۸ عدد است.
  • هر بسته سطحی معادل ۲/۵۱۸ متر مربع را پوشش می دهد.
  • پارکت امباس دارای ضمانت ده ساله مسکونی می باشد.
  • این محصول ایرانی توسط گروه صنعتی آرتا کلیک تولید شده است.
  • مقاوم در برابر آب، خاک، نور و رطوبت می باشد.
نحوه نصب پارکت لمینت آرتا امباس

اگر چه نصب پارکت لمینت آرتا امباس بسیار راحت می باشد. ولی سعی کنید نصب آن را به شخص ماهر و مجربی بسپارید. پس از نصب این محصول سطح کاملا یکنواختی را خواهید داشت. سپردن نصب آن به شخص قابل اعتماد، خیال شما را از هر بابت آسوده می کند و مطمئن خواهید بود که کار به درستی انجام شده است.

خواندن  لمینت آرتا کد 700

با صرفه جویی در هزینه ها و انتخاب لمینت امباس برای کف پوش در مکان مورد نظرتان، مزایای زیادی از جمله عمر طولانی، زیبایی منحصر به فرد، سطحی یکدست و مقاومت در برابر خط و خش و سایش را بدست آورده اید. در زمان استفاده از این نوع لمینت اگر لکه یا کثیفی روی آن مشاهده کردید، آن را به راحتی با آب و  شوینده های سبک پاکسازی نمایید.

جدیدترین مدل های لمینت آرتا کلیک

پارکت لمینت آرتا امباس دارای چندین طرح مختلف و جذاب است. استاندارد AC5 این محصول را در برابر خراش، سایش و پارگی بسیار مقاوم کرده است.

درجه AC5 لمینت آرتا امباس و ظاهر خیره کننده آن می تواند باعث متحول شدن فضای خانه یا محل تجاری شما شود.

همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم این محصول از مقاومت بالایی برخوردار است و به همین علت برای مکان های پر رفت و آمد، بسیار مناسب می باشد.

بعضی از افراد تصور می‌ کنند هرچه لمینت ضخیم تر باشد از پایداری و دوام بیشتری برخوردار است. اما لزوما اینطور نیست و هر لمینت بر اساس فاکتورهای خاص و آزمایش ها مورد بررسی قرار می گیرد. از جمله این فاکتورها تست سایش لمینت، مقاومت در برابر ضربه و رطوبت بدون ایجاد شکستگی و تورم، مقاومت در برابر لکه ها می باشد. هر چه درجه AC لمینت ها بیشتر باشد مقاومت و کیفیت بالاتری نیز دارد.

پارکت لمینت آرتا امباس AC5 به دلیل دوام زیادی که دارد برای مکان های عمومی و تجاری که بسیار رفت و آمد در آن دیده می شود، مناسب می باشد. با خرید و نصب این محصول با درجه AC5، مطمئن می شوید که سالها آن را استفاده خواهید کرد و نیازی به تعویض آن نخواهید داشت. عمر مفید این محصول چیزی بین 15 تا 25 سال می باشد. تفاوت در بازه زمانی گفته شده به عواملی همچون نصب درست آن و میزان استفاده و رفت و آمد بر روی آن بستگی دارد.

خرید پارکت لمینت آرتا امباس

گروه صنعتی آرتا کلیک با تجربه بسیاری که در زمینه تولید محصولات دکوراسیون دارد، این بار پارکت لمینت امباس با رتبه بندی AC5 را تولید و به بازار عرضه کرده است. با خرید این محصول از ما می توانید لمینتی با عمر طولانی و دارای ضمانت را تهیه کنید. ویژگی ها، ظاهر فوق العاده زیبای این محصول و قیمت مقرون به صرفه آن نشان دهنده برتری آن نسبت به دیگر محصولات مشابه می‌باشد.

5/5 - (8 امتیاز)

6 در مورد “پارکت لمینت آرتا امباس”

  1. محمد سعید حجازی

    آیا پارکت لمینت امباس شامل گارانتی میشود و اینکه من شنیدم لمینت امباس برای محیط اداری مناسب هستش آیا میشه برای کف منزل استفاده کرد ؟

    1. سلام، تمامی پارکت لمینت های گروه صنعتی آرتا کلیک شامل 5 سال گارانتی اداری و 10 سال گارانتی مسکونی میباشد ، در خصوص اینکه شما سوال کردین از لمینت امباس برای منزل میشه استفاده کرد یا خیر باید عرض کنم معیار انتخاب برای منزل لمینتی با کلاس 31 و 32 میباشد و شما در صورت تمایل میتوانید از استاندارد بالاتری استفاده کنید ، مهم انتخاب و سلیقه شما میباشد.
      با تشکر ARTACLIC.COM

  2. فرید خان بابا زاده

    از پارکت های ارتا امباس بهتره نسبت به بقیه؟

    1. سلام، پارکت لمینت آرتا سری امباس جدیدترین نمونه تولید شده از لمینت آرتا میباشد که بالاترین کیفیت در بین دیگر سری های لمینت آرتا میباشد.
      با تشکر ARTACLIC.COM

    1. سلام، پارکت لمینت آرتا سری امباس بالاترین کیفیت در بین محصولات آرتا را دارد و شما براحتی میتوانید لمینت امباس آرتا را در محیط هایی با تردد بالا استفاده کنید.
      با تشکر ARTACLIC.COM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا