پارکت لمینت آرتا کلیک

گروه صنعتی آرتا پان

گروه صنعتی آرتا پان

معرفی محصولات و شرایط همکاری با گروه صنعتی آرتا پان

گروه صنعتی آرتا پان با فعالیت گسترده در حوزه طراحی و ساخت پارکت لمینت، توانسته محصولاتی منحصر به فرد در بازارهای داخلی و جهانی عرضه کند. کیفیت و تنوع بالا، رنج قیمت و ارائه خدمات مناسب این مرکز، توانسته نیاز و رضایت بسیاری از مخاطبان این حوزه را پوشش دهد. در ادامه به بررسی بیشتر محصولات این شرکت و نحوه اعطای نمایندگی فروش آن خواهیم پرداخت.

معرفی گروه صنعتی آرتا پان

گروه صنعتی آرتا به عنوان اولین تولید کننده پارکت لمینت در کشور بوده که توانسته محصولاتی با طراحی ها و ویژگی های مختلف عرضه کند. این شرکت نزدیک به نیم قرن است که فعالیت گسترده در حوزه توزیع انواع محصولات دکوراسیون داخلی مثل پارکت لمینت را دارد. طراحی و تولید انواع محصولات در سری های مختلف، باعث شده تا مخاطب خرید پارکت لمینت بتواند محصولی متناسب با نیاز خود خریداری کند. محصولات این شرکت در دسته بندی های مختلف، قابلیت کاربرد در مکان های پر رفت و آمد و همچنین فضاهای مسکونی و معمولی را دارند.

دسته بندی محصولات شرکت آرتا پان

دسته بندی اصلی محصولات گروه صنعتی آرتا، انواع پارکت لمینت در طرح و نمونه های مختلف می باشد. این محصولات از لحاظ نوع ساخت، کاربرد و ویژگیها در دسته بندی های زیر قرار می گیرند.

  • لمینت های سری یونیورسال
  • لمینت های سری یونیورسال شیاردار
  • لمینت های سری سنگ و سرامیک
  • لمینت های آرتا سری سیمان
  • لمینت های شرکت آرتا سری امباس

ویژگی های پارکت لمینت گروه صنعتی آرتا پان

هدف از طراحی و تولید انواع محصولات آرتا، برطرف کردن نیاز تمام مخاطبان این محصول برای شرایط مختلف است. کف پوش ها را می توان در مکان ها و موقعیت های مختلف مثل ادارات، مکان های مسکونی و تجاری، بیمارستان ها، سالن های زیبایی و …استفاده کرد. ویژگی های موجود در انواع پارکت لمینت های شرکت آرتا به گونه ای است که می توان نیازهای مختلف مخاطبین را به خوبی پوشش داد. برخی از مهمترین ویژگی های پارکت لمینت های این شرکت شامل موارد زیر می باشند.

  • دارای طرح و رنگ های متنوع
  • دارای مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و اصطکاک
  • مقاوم در برابر خط‌ و خش
  • شستشو و نظافت راحت آنها
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی تمیز کننده
  • مقاوم در برابر حرارت
  • دارای ضمانت ده ‌ساله کیفیت و خدمت
  • دارای خاصیت انتقال گرما از سیستم‌های گرمایش از کف

رنج قیمت پارکت لمینت های گروه صنعتی آرتا پان

گروه صنعتی آرتا با سابقه فعالیتی نزدیک به نیم قرن، یکی از معتبر ترین برندهای تولید پارکت یا کفپوش در کشور است. محصولات این شرکت علاوه بر طرفداران بالایی که در بازار داخلی دارد، توانسته رضایت بسیاری از خریداران خارجی را نیز به خود جلب کند. یکی از مهمترین ویژگی های محصولات عرضه شده توسط شرکت آرتا، ماندگاری و دوام آنها می باشد. این شرکت در ساخت محصولات خود از بهترین مواد اولیه با ساختاری عمیق استفاده کرده که نتیجه آن نیز عرضه محصولاتی مقاوم و ماندگار بوده است. متناسب با کیفیت، تنوع، زیبایی و ماندگاری کفپوش های شرکت آرتا، رنج قیمت آن نیز نسبت به نمونه های بی کیفیت موجود در بازار، به صرفه و استاندارد می‌باشد. هر کدام از کفپوش های این شرکت با توجه به ویژگی هایی که دارند از قیمت عرضه متفاوتی برخوردارند. برای اطلاع از قیمت دقیق هر کدام از محصولات، می توان با کارشناسان مجموعه آرتا ارتباط برقرار کرد.

خواندن  پارکت برای نمایشگاه
گروه صنعتی آرتا پان
گروه صنعتی آرتا پان

شرایط اعطای عاملیت رسمی فروش محصولات آرتا

گروه صنعتی آرتا علاوه بر فعالیت در شرکت اصلی و مرکزی، اقدام به اعطای نمایندگی رسمی فروش نیز می کند. تمام کسانی که شرایط فعالیت در حوزه دکوراسیون داخلی را داشته و علاقه مند به آن هستند، می توانند نسبت به دریافت نمایندگی از شرکت اصلی اقدام کنند. با توجه به کیفیت و تنوع محصولات آرتا، دریافت نمایندگی فروش این برند، می تواند مزیت های بسیار زیادی برای فروشنده ها داشته باشد. برای اطلاع از شرایط دقیق جهت دریافت نمایندگی رسمی فروش گروه آرتا، باید با کارشناسان این مجموعه در دفتر اصلی ارتباط برقرار کرد.

خدمات پس از فروش شرکت آرتا پان

یکی از مزیت های قابل توجه در خرید از گروه صنعتی آرتا پان ، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می‌باشد. ارائه خدمات پس از فروش، نقش بسیار مهمی در رضایت و ایجاد مشتری وفادار دارد. این شرکت با اهمیتی که به مشتریان خود و گسترش دامنه فروش خود قائل است، توانسته خدماتی متنوع با بهترین کیفیت ارائه کند. مهمترین خدمات پس از فروش این شرکت به صورت زیر می باشند.

  • هزینه های مربوط به حمل و نقل یا آسیب به محصول در مدت زمان گارانتی بر عهده شرکت بوده و بعد از پایان دوره گارانتی نیز بر عهده مشتری می باشد.
  • در شهرهایی که شرکت آرتا دارای نمایندگی اصلی نیست، خدمات پس از فروش نیز شامل خریدار نخواهد بود.
  • در صورت آسیب به محصول هنگام نصب آن توسط مصرف کننده، آن محصول شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نخواهد بود.
  • نصب تمام محصولات شرکت از جمله پارکت لمینت باید توسط نصاب کاربلد و مورد تایید شرکت انجام شود. در صورتی که این شرایط رعایت نشود، خدمات پس از فروش نیز شامل محصول نخواهد بود.
  • هر کدام از پارکت های شرکت آرتا دارای شرایط نگهداری مخصوص به خود هستند که باید به درستی رعایت شود. در صورت آسیب به پارکت ها با مواد و مایعات شیمیایی یا ضربه زدن به آنها، این محصولات شامل خدمات پس از فروش نخواهند بود.

گروه صنعتی آرتا دارای محصولات متنوعی است که اصلی ترین شاخه محصولی آن، پارکت های لمینتی می باشند. انواع پارکت‌ها در طرح و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند که تنوع بالای آنها یکی از مزیت‌های اصلی خرید از این مجموعه به شمار می آید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا