پارکت لمینت آرتا کلیک

یهترین رنگبندی پارکت آرتا

رنگبندی پارکت آرتا

معرفی بهترین رنگبندی پارکت آرتا

سری دیگری از کف پوش ها با نام پارکت لمینت دسته بندی می شوند که در بازار فروش با طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه میشوند که یکی از بهترین برندهای لمینتی که در ایران بسیار معروف است، پارکت لمینت آرتا است، لازم به ذکر است گروه صنعتی آرتا اولین تولید کننده پارکت لمینت در ایران بود و ثمره این تلاش تولید بهترین رنگبندی پارکت آرتا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

دسته بندی انواع مختلف پارکت

پارکت آرتا با رنگ ها و طرح های جذاب و متنوعی که دارد موجب احساس طراوت، سرزندگی و روشنایی بخش فضای شماست. شرکت آرتا به تولید انواع پارکت برای فضاهای مختلف از جمله منازل مسکونی، فضاهای تجاری و فروشگاهی، همچنین نمایشگاهی اقدام نموده است. بهترین رنگبندی پارکت آرتا شامل رنگ های کاملا خاص و مناسب برای انواع فضاهای مختلف می باشد. از مزایای این دسته بندی، قابلیت استفاده در انواع دکوراسیون و فضای مسکونی، اداری یا تجاری است.

رنگ بندی های متنوع لمینت آرتا

در این مطلب می خواهیم به صورت کامل به معرفی رنگبندی های پارکت آرتا جهت انتخاب مناسب شما عزیزان بپردازیم. پارکت آرتا شامل انواع رنگ های سرد و گرم است. این رنگ ها از نوع طبیعی و مصنوعی هستند که برای هر نوع سلیقه ای انتخاب پارکت لمینت آرتا بسیار راحت خواهد بود، به دلیل اینکه طیف وسیعی از رنگ ها را پوشش داده و طرح های گوناگونی را دربرگرفته است.

رنگ های روشن پارکت لمینت آرتا که برای فضاها و متراژهای کوچک ارائه شده بهتر است، زیرا فضای شما را بزرگ جلوه می دهد. برای فضاهایی با ابعاد بزرگ و پرنور، رنگ های گرم در نظر گرفته می شود. البته ذکر این نکته ضروری است که در شوروم های مبلمان، برای اینکه کالاها بهتر نمایش داده شوند نیز این رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین رنگبندی پارکت آرتا شامل دو طرح می باشد که طرح چوب و طرح سنگ است. اما تعداد طرح ها و انواع رنگ ها در طرح چوب بیشتر می باشد. رنگ پارکت اولین مرحله ای است که باعث تمایز فضاها و میزان اثرگذاری آنها می شود. قطعا انتخاب رنگ پارکت بر روی فضای داخلی تاثیرگذار خواهد بود. باید این نکته مهم را بدانید که رنگ و نور و فضا کاملا به یکدیگر وابسته هستند.

خواندن  فروش ویژه لمینت آرتا
معرفی بهترین رنگبندی پارکت لمینت آرتا در وبسایت تخصصی پارکت لمینت آرتا به نشانی www.artaclic.com
بهترین رنگبندی لمینت آرتا

رنگبندی های پارکت لمینت آرتا در فضاهای مختلف

در مکان های تاریک که نور کمی دارند از پارکت های رنگ بژ و کرم که متمایل به زرد است استفاده می شود، به این جهت که هم آرامش بخش است و هم فضا را شادتر و روشن تر می کند. رنگ فندقی، بسیار رنگ گرمی است که موجب ایجاد فضایی صمیمی می شود. رنگ قهوه ای با مبلمان روشن زیباتر بوده و حس ارتباط با طبیعت را القا می نماید. رنگ بژ متمایل به سفید، فضا را روشن کرده و موجب پاکیزگی است و حس نو بودن را ایجاد می کند. رنگ خاکستری تیره هم خنثی بوده و بسیار آرامش بخش و شیک است.

در انتخاب رنگ پارکت لمینت ، حتما رنگ مبلمان و اسباب و اثاثیه خانه را در نظر داشته باشید که با هم کنتراست داشته باشند. چون این تضاد باعث جذابیت فضا و شیک تر شدن آن می شود. در تولید انواع پارکت آرتا، دو دسته تجاری و مسکونی در نظر گرفته شده است. از اینرو رنگ پارکت به فضای مورد استفاده شما و نیازهایتان بستگی دارد.

خوشبختانه رنگبندی های پارکت لمینت آرتا بسیار متنوع است. شامل رنگ های طوسی تیره تا روشن، گردویی تیره تا روشن، ذغالی، ماهگونی، افرا، چوب راش، سفید و … است. تمامی رنگبندی های پارکت لمینت آرتا یک قیمت دارند.

پارکت هایی که از چوب ساخته شده و رنگ طبیعی دارند، به مکان گرمی می بخشند و پارکت هایی که تیره رنگ اند باید با مبلمان روشن استفاده شوند تا فضا تاریک نشود. پارکت های روشن نیز به فضا روشنایی و نور بیشتری می بخشند.

پارکت آرتا دارای 10 سال ضمانت شرکتی بوده و مشتریان عزیز با اطمینان خاطر می توانند از این محصول استفاده کنند.

بنابراین براساس طرح مد نظرتان، می توانید بهترین رنگبندی پارکت آرتا را انتخاب کنید.

4.7/5 - (12 امتیاز)

6 در مورد “رنگبندی پارکت آرتا”

  1. مژگان الهی

    سلام روز بخیر میشه راهنمایی بفرمایید برای یک خونه 65 متری کدوم رنگ پارکت لمینت آرتا بهتر هستش البته از این فضا آشپزخونه و سرویس ها رو باید کم کنیم.

    1. سلام، از متراژ 65 متر شما متراژ سرویس ها و شاید آشپزخانه کم شود که حدودا بین 45 تا 55 متر مجموع کار شما میباشد ، با توجه به متراژ شما پیشنهاد ما برای شما رنگ های روشن لمینت آرتا مانند 745 ، 840 و یا 850 میباشد که فضای شما رو بزرگ تر نشان دهد.
      با تشکر ARTACLIC.COM

  2. slm , mikhastam bedonam age range moblam roshan bashe che range laminat arta bishtar be khonam miad. mer30

    1. سلام، با توجه به رنگ مبلمان شما پیشنهاد میکنم رنگ های روشن و یا رنگ های چوب خنثی استفاده کنید و بابت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در قسمت سوالات متداول مقاله های پارکت لمینت آرتا کد 765 ، 755 ، 770 ، 745 ، 735 و 721 را بررسی فرمایید.
      با تشکر ARTACLIC.COM

  3. سایه 68 محمد زاده

    رنگ پارکت باید با رنگ وسایل چوبی یکی باشه گه خوشگل تر شه ؟ حقیقتا انتخاب رنگ مناسب خیلی سخته..

    1. سلام، بهتر هستش رنگ لمینت کمی تیره تر از رنگ وسایل منزل باش ولی باید به این نکته هم توجه بفرمایید در مجموع رنگ فضا نباید خیلی تیره شود.
      با تشکر ARTACLIC.COM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا