پارکت لمینت آرتا کلیک

فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا

فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا

فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا برای سازمان ها

فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا برای بیشتر سازمانها و مؤسسات  مهم بوده و معمولا توسط آنها درخواست می شود. کیفیت و تنوع رنگ در خرید و نصب پارکت لمینت آرتا یکی از مزیت های معروف این محصولات ما می باشد. از لحاظ قیمت و تنوع نیز  این محصول حرف اول را می‌زند. در این مقاله به معرفی شرکت آرتا و محصولات آن می‌پردازیم. در ادامه  اهمیت  و مشخصات یک فاکتور رسمی را بیان نموده و صدور  این سند توسط شرکت آرتا را توضیح خواهیم داد.

معرفی شرکت تولیدی پارکت آرتا

قبل از توضیح در خصوص فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا توضیحاتی در خصوص این شرکت ارائه می کنیم. شرکت آرتا تولیدکننده قدیمی پارکت لمینت در ایران  است که در زمینه کف‌پوش‌های چاپی،  انواع موکت ، چمن مصنوعی و قرنیز و پروفیل آرتا فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از مکانیزم پیشرفته در تولید محصولی با لایه‌های محکم و مقاوم و موردپسند و سلیقه‌های متنوع تجربه‌ای  ۵۰ ساله دارد. محصولات این شرکت قابل شستشو، عایق در برابر صدا و حرارت و مناسب منازل و محیط‌های اداری و تجاری بوده که با تکنولوژی روز دنیا تهیه شده است.

ویژگی‌های پارکت لمینت آرتا

پارکت لمینت آرتا به‌عنوان اولین و بهترین پارکت ایران دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است. این ویژگی ها متنوع بوده که ذیلاً به برخی از آنها اشاره می‌کنیم. در ادامه به مشخصات عمومی فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا می پردازیم.

  • گارانتی 10 ساله: ویژگی مهم این محصول ارائه ضمانت‌نامه 10 ساله برای مصرف‌کنندگان است که نشان از کیفیت بالای این محصول هست.
  • استحکام بالا: این محصول به‌عنوان یک پوشش مقاوم برای فضاهای با تردد بالا استفاده می‌شود.
  • مناسب برای محیط‌های مرطوب: برای اینکه در تولید این محصول از کلیک پارافین استفاده شده است. مقاوم در برابر آب بوده و برای مکان‌هایی که در معرض آب و رطوبت هستند مناسب است.
  • رنگ‌بندی متنوع: این ویژگی باعث راحتی مشتریان در انتخاب می‌شود و هماهنگی رنگ با دکوراسیون محیط را ممکن می‌سازد.
  • بهداشتی بودن: پارکت لمینت آرتا ضد باکتریال و حشره بوده و به بهداشتی بودن محیط و فضا کمک می‌کند.
  • قیمت فوق العاده: کیفیت برتر در کنار قیمت مناسب از ویژگی های دیگر این محصول است.
  • جنس مواد اولیه: در تهیه پارکت لمینت آرتا از اچ دی اف استفاده شده است که قابلیت ماشین‌کاری بالایی دارد و مقاومت سایشی آن را بیشتر می‌کند.

مشخصات عمومی  فاکتور رسمی پارکت آرتا

بحث صدور فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا به علت اینکه مشمول نظام مالیات بر ارزش‌افزوده قرار می‌گیرند بسیار پراهمیت است؛ لذا آشنایی با انواع فاکتورها از قبیل خدماتی، دارایی و صورت فروش خیلی مهم است. بر طبق ماده 147 قانون مالیات صدور فاکتور رسمی برای شفافیت در اجرای قانون امری لازم و ضروری است.

خواندن  بهترین قیمت خرید پارکت آرتا
فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا
لمینت آرتا با فاکتور رسمی

دلایل استفاده از فاکتور های رسمی

همان گونه که ذکر شد، استفاده از فاکتور رسمی برای معاملات تجاری و بازرگانی بسیار مهم هست. ذیلاً دلایل این امر را بررسی می‌کنیم.

  • قابل‌اعتماد بودن: فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا برای اینکه شامل اطلاعاتی مانند نام، آدرس و تلفن دقیق فروشنده و خریدار، جزئیات خدمات و کالا، قیمت به عدد و حروف، عوارض مالیاتی و… است در محاکم رسمی و ادارات قابل‌اثبات و اعتماد است
  • اجباری و قانونی‌بودن: در بیشتر کشورها تجار و کسبه موظف هستند طبق قوانین مالی از فاکتور رسمی استفاده کنند و عدم پایبندی به این موضوع انواع جرایم مالیاتی در پی دارد.
  • بهبود وضعیت مالی و مالیاتی: استفاده از فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا باعث می‌شود در آمد، هزینه‌ها به کمک اطلاعات دقیق آن بهتر مدیریت شود و مراجع مالیاتی به‌صورت صحیح عمل کنند.
  • تأمین اعتبار در بین مشتریان: استفاده از فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا باعث افزایش اعتبار مجموعه در میان مشتریان می‌شود. این امر به حفظ رابطه، جذب مشتری و در نتیجه افزایش فروش را در پی دارد
  • مطابقت با قوانین مالی: رعایت قوانین مالی و مالیاتی با استفاده از فاکتور رسمی در تراکنش‌ها ممکن می‌شود.
  • کنترل کالا و خدمات: با ثبت کالا و خدمات در فاکتور رسمی می‌توان پایش بهتری بر موجودی داشت و با ردیابی کالا و خدمات می‌توان سریعاً به تأمین کالای موردنیاز  اقدام کرد.

صدور فاکتور رسمی شرکت پارکت لمینت آرتا

همان‌طور که مستحضرید صدور فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا در تجارت های بزرگ و کوچک ضروری است. فاکتور رسمی باید شامل اطلاعاتی  مانند مشخصات خریدار و فروشنده و کالا، قیمت و مبلغ کل، شماره‌سریال و آدرس و تلفن باشد.

شرکت پارکت لمینت آرتا تمامی اطلاعات ضروری یک فاکتور رسمی را دارا می باشد. کد اقتصادی و گواهی ارزش‌افزوده در این اسناد موجود است. زیرا هدف این مجموعه جلب رضایت مشتری است.

فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا پس از سفارش مشتری با پیش‌پرداخت اخذ و ارائه می‌شود. باید به یاد داشته باشیم استفاده از فاکتور رسمی به کسب‌وکار ما رونق می‌بخشد. مشتریان و مؤسسات، ما را به‌عنوان یک تاجر معتبر و قابل‌اعتماد  خواهند شناخت. مراجع مالیاتی به‌سهولت و بادقت به امور دارایی پرداخته و چه‌بسا مشمول تخفیف مالیاتی نیز قرار دهند.

این مجموعه فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا ارائه می دهد. فاکتور های این مجموعه دارای مهر و امضا بوده و فاقد خط‌خوردگی و هرگونه ابهام برای ارائه به مشتریان محترم می باشد.

 

5/5 - (2 امتیاز)

2 در مورد “فاکتور رسمی برای خرید پارکت لمینت آرتا”

  1. مهندس برزگر

    ممنوووون از شما بابت مطلب خوبتون ، امکان تهییه فاکتور رسمی بجز پارکت لمینت آرتا برای دیگر محصولات گروه صنعتی از جمله mdf آرتا هم هست ؟

    1. سلام، بله تمامی محصولات گروه صنعتی آرتا از قبیل لمینت آرتا ، موکت ، چمن مصنوعی ، قرنیز و پروفیل ، ام دی اف قابل ثبت فاکتور رسمی میباشد.
      با تشکر ARTACLIC.COM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا