پارکت لمینت آرتا کلیک

پارکت لمینت نمایشگاهی

پارکت لمینت نمایشگاهی

پارکت لمینت نمایشگاهی و غرفه سازی

پارکت لمینت نمایشگاهی در زیبا سازی فضای نمایشگاه یکی از عوامل مهم در جذب مشتری است از این رو قصد داریم به بررسی بهترین پارکت لمینت نمایشگاهی بپردازیم. استفاده از پارکت لمینت نمایشگاهی شاخصه‌ی ممتازی است که در زیبایی غرفه ، نمایشگاه و جلب مشتری نقش مهمی را ایفا می کند. ظاهر زیبا و مدرن نمایشگاه می تواند در ترغیب مشتری به خرید، تأثیر گذار باشد. با این حال متناسب با اجناس و وسایلی که در معرض دید قرار می گیرند، انواع مختلفی از کفپوش را می توان مورد استفاده قرار داد.

برای یک کفپوش نمایشگاهی خوب به چند ویژگی مهم اشاره می کنیم:
  • مقاوم بودن در مقابل تردد زیاد
  • عدم لغزندگی و لیزی
  • انتشار ندادن صدا
  • رنگ و طرح متنوع
  • داشتن خاصیت ضد حریق
  • نصب و اجرای آسان کفپوش
  • نظافت راحت در کمترین زمان
  • مقاومت در برابر اجسام سنگین
  • مقاومت در برابر رطوبت و خراشیدگی
  • قیمت مناسب و به صرفه

پارکت لمینت کاربرد وسیعی در بسیاری از مکان ها و ساختمان ها از جمله نمایشگاه دارد که استفاده از آن می‌تواند زیبایی و چشمگیر بودن محیط نمایشگاه را چندین برابر ارتقا دهد. رفت‌‌ و‌آمد زیاد و استفاده از لوازم و اجناس سنگین در برخی نمایشگاه ها، به کارگیری پارکت لمینت نمایشگاهی را ضروری می سازد. پارکت لمینت به دلیل زیبایی بخشیدن به فضای نمایشگاه و همچنین دوام بالا، یک انتخاب عالی برای نمایشگاه ها می باشد.

فواید استفاده از پارکت لمینت نمایشگاهی

استفاده از پارکت لمینت در نمایشگاه های فرهنگی و هنری نیز انتخاب مناسبی است. تقویت دکوراسیون این مراکز از طریق نصب پارکت لمینت نمایشگاهی، باعث افزایش رضایت و خرسندی بازدید کنندگان می‌شود. تناسب بین فضا و آثار به نمایش گذاشته شده، حس آرامش و هماهنگی را القا می کند. این موضوع می تواند در موفقیت و پیشبرد اهداف نمایشگاه در جهت جلب مشتری و افزایش فروش، نقش مهمی را ایفا کند. استفاده از پارکت لمینت یکی از راه هایی است که باعث افزایش جذابیت و زیبایی در نمایشگاه می شود.

لمینت آرتا و محیط های پر تردد

 

استفاده از پارکت لمینت در مکان‌ های پر ‌رفت ‌و‌ آمد و پر سر و صدا مثل نمایشگاه، علاوه بر ظاهر زیبا می تواند به عنوان عایق صدا نیز عمل کند. مزیت دیگر پارکت لمینت این است که می توانید تایل هایی که آسیب دیده‌ اند را به راحتی تعویض کنید. قطعات پارکت لمینت به وسیله بست ها به هم وصل می شوند. این ویژگی، نصب راحت در کمترین زمان را میسر می سازد. قرار گرفتن شیارها در‌هم و قفل شدن زبانه ها فرایند نصب را شکل می دهد. توجه داشته باشید پارکت لمینتی که در نمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد از جنس های مرغوب و با کیفیت باشد. گاهی باز کردن پارکت لمینت نا‌مرغوب، منجر به شکستگی در کلیک ها شده و پارکت را برای کاربرد مجدد، غیر قابل استفاده می سازد.

خواندن  لمینت آرتا کد 835

سه رنگ محبوب پارکت لمینت آرتا برای فضای نمایشگاه و غرفه‌سازی

پارکت لمینت آرتا کلیک با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، انتخابی مناسب برای فضاهای نمایشگاهی و غرفه‌سازی است. در ادامه، 3 رنگ محبوب این پارکت را بررسی می‌کنیم:

  1. کرمی (Beige)
    رنگ کرمی، بازتاب نور و آرامش را به فضا می‌بخشد. مناسب برای طراحی‌های کلاسیک و مدرن.
  2. طوسی (Gray)
    رنگ طوسی، شیکی و حرفه‌ای را به نمایشگاه‌ها می‌آورد. مناسب برای طراحی‌های مدرن و صنعتی.
  3. سفید (White)
    رنگ سفید، پاکی و سادگی را به فضا می‌بخشد. مناسب برای طراحی‌های مینیمال و روشن.
پارکت لمینت نمایشگاهی
پارکت لمینت نمایشگاهی

چرا در نمایشگاه ها از پارکت لمینت آرتا کلیک استفاده کنیم؟

خصوصیت مهم پارکت لمینت آرتا، کلیک مقاوم آن است. منظور از کلیک، سیستم قفل پارکت می باشد. این ویژگی باعث می شود که پارکت آرتا، قابلیت چندین بار نصب و جمع‌آوری در نمایشگاه ها را داشته باشد. همین موضوع، استفاده از پارکت لمینت را برای شما بسیار مقرون به صرفه می سازد. تایل ‌های پارکت لمینت آرتا کلیک را بدون وارد آمدن هیچ آسیبی، می توانیم به راحتی برداریم و در جای دیگر دوباره مورد استفاده قرار دهیم. کلیکِ پارکت لمینت، نیاز به استفاده از چسب را رفع می کند و باعث اتصال محکم تکه های پارکت به هم می شود.

لایه رویی پارکت لمینت یا لایه اورلی  overlayکه بدون رنگ و شفاف است، به لمینت در برابر رطوبت و خراشیدگی مقاومت می بخشد. لایه اورلی باعث می شود که در تردد های بالا رنگ کاغذ دکوراتیو از بین نرود. این تکنولوژی، در تولید پارکت لمینت آرتا کلیک استفاده شده و به این ترتیب جلب رضایت بیشتر در مشتریان را فراهم کرده است. ویژگی دیگر پارکت لمینت آرتا، دارا بودن ضریب مقاومت سایشی 4 است. این ضریب، درجه‌ی مقاومت پارکت را در مقابل خراشیدگی و سایش نشان می دهد. لازم به ذکر است که AC4 درج شده بر روی کارتن لمینت آرتا کلیک واقعی می باشد.

در تولید پارکت لمینت آرتا کلیک از تکنولوژی یونیلین استفاده شده که سرعت باز و بسته شدن لمینت آرتا را بالا می‌برد. با قفل شدن شیارها قطعات لمینت، بدون وجود شکاف یا فاصله در هم چفت می شوند. این ویژگی لمینت را در مقابل آب نفوذ‌ ناپذیر می سازد و باعث دوام و طول عمر بیشتر آن می شود. دارا بودن خاصیت ارتجاعی از ویژگی های کلیک یونیلین است. این خصوصیت باعث نرمی و کاهش شکنندگی کلیک می شود، به همین علت کار نصب به سرعت و در کوتاه ترین زمان انجام می گیرد. وجود این خصوصیات در پارکت لمینت آرتا، آن را به عنوان بهترین پارکت لمینت برای نمایشگاه معرفی می کند.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا