پارکت لمینت آرتا کلیک

ام دی اف آرتا

ام دی اف آرتا

بررسی اجمالی ام دی اف آرتا

ام دی اف آرتا، تخته فیبر با چگالی متوسط، یک ماده بر پایه چوب است  که با فشار دادن الیاف چوب و با افزودن چسب‌ و سخت‌کننده‌های آلی تحت فشار بالا و در دمای بالا تولید می‌شود. عمدتاً در طراحی داخلی و ساخت مبلمان استفاده می شود.

به طور خلاصه متریال MDF آرتا یک ماده چوبی است و از الیاف چوب فشرده، چسب و مواد افزودنی تشکیل شده است. تخته های ام دی اف به ویژه با پایداری و استحکام کششی و خمشی بالا مشخص می شوند. حوزه های کاربرد آنها بسیار متنوع است. آنها را می توان برای انواع مختلفی از کارهای چوبی استفاده کرد. برای قالب‌گیری، شکل‌دهی، برش و مسیریابی ایده‌آل هستند.

تخته ام دی اف  آرتا را می توان به راحتی و بدون خرد شدن یا بریدگی، رنگ آمیزی، برش، ماشینکاری و تمیز کاری کرد. ورق های ام دی اف آرتا دارای طیف وسیعی از اندازه ها و ضخامت ها هستند. همچنین در انواع مدل های متفاوت از جمله هایگلاس، خام و ملامینه و… تولید می شوند که هر کدام از این مدل ها در طرح ها و رنگ های متفاوت در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرند.

ابعاد ام دی اف آرتا

ما در کارخانه ام دی اف آرتا تخته های ام دی اف را در ضخامت های متعدد و متفاوت بسته به کاربردی که دارند، تولید می کنیم.  معمولا این تخته ها دارای ضخامت های 1.5 تا 45 میل تولید می شوند. هر کدام از این ضخامت ها برای کاربردهای متفاوت استفاده می شوند به عنوان مثال ضخامت زیر سه میل معمولا در صنعت کابینت و کمد سازی و… به کار می رود و ام دی اف ها با ضخامت بیشتر که جزو ام دی اف ضخیم قرار می گیرند برای ماشین کاری و ساخت رویه های نقش دار و … به کار می روند.

ابعاد تخته های ام دی اف آرتا نیز تابع استاندارد می باشد.  این محصولات در ابعاد های : 1.22 در 244 ، 1.22 در 2.80 ، 1.83 در 3.66 ، 2.44 در 1.83 ، 2.44 در 2.80 و 2.44 در 3.66 تولید می شوند. اینها ابعاد استاندارد معمولی آرتا هستند. اما شما می توانید در صورت تمایل ضخامت ها و ابعاد دیگر را در هر زمان سفارش دهید. با این حال، استفاده از پانل هایی با ضخامت بیشتر از 60 میلی متر توصیه نمی شود زیرا هزینه های ساخت بسیار زیاد است.

انواع ام دی اف آرتا

انواع مختلفی از مدل های MDF وجود دارند که از نظر پوشش بیرونی متفاوت هستند، اما تکنولوژی تولید آنها یکسان است. بر این اساس ما در کارخانه آرتا طیف بسیار گسترده و متنوعی از انواع ام دی اف را ارائه کرده ایم. انواع ام دی اف عبارتند از:

  • ام دی اف خام

به دلیل صاف بودن سطح، بدون پوشش یا روکش استفاده می شود. به دلیل استحکام بالای خمشی و لبه ای آن، به ویژه برای استفاده در مبلمان با کیفیت بالا و طراحی داخلی مناسب است.

  • ام دی اف ملامینه سفید

ملامینه سفید روی یک بستر MDF داخلی همه کاره است که معمولاً در طیف وسیعی از برنامه های قفسه بندی، مبلمان، حمام ، آشپزخانه و نازک کاری استفاده می شود.

  • ام دی اف هایگلاس

شامل محصولاتی است که قسمت جلویی آنها با یک نوع پلاستیک که از شیشه سبک‌تر و مقاوم‌تر است، پوشانده شده است. این پلاستیک در انواع مات و براق موجود است و همچنین بافت سنگ طبیعی یا چوب را تقلید می کند. فرآیند هایگلاس با فشار دادن انجام می شود تخته هایی که این فرآیند را پشت سر گذاشته اند در برابر آب، نور مستقیم خورشید و همچنین معرف های شیمیایی ضعیف مقاوم می شوند. اما به غیر از آن، محصولات ساخته شده از چنین روش هایی با وجود قیمت مقرون به صرفه، بسیار زیبا به نظر می رسند.

خواندن  لمینت آرتا کد 645
مزیت MDF آرتا
مزیت MDF آرتا

مزیت ام دی اف آرتا بر دیگر کارخانه های ام دی اف در ایران

بسیاری با محصولات ما آشنا هستند که  نه تنها در ظاهر قابل ارائه، بلکه در کیفیت بالا نیز با دیگر کارخانه های ام دی اف در ایران متفاوت است. در کشور ایران این شرکت در سال 1388 در شهر اردبیل تاسیس گردید. این شرکت خط تولید لمینت، اچ دی اف، نئوپان و ملامینه نیز دارد. ما از تجهیزات با کیفیت و همچنین فناوری های روز جهان استفاده می کنیم. بنابراین  تولیدات ما کاملا مطابق با استانداردها و الزامات جهانی است. برای مدیران ما، وظیفه اصلی تولید یک محصول سازگار با محیط زیست است. محیطی که پس از نصب به سلامتی آسیب نرساند.

محصولات ما بسیار محبوب هستند، زیرا با قیمت مقرون به صرفه می توانید محصولات با کیفیت بالا را خریداری کنید و از تولید کنندگان داخلی حمایت کنید. همچنین تمام ویژگی های یک ام دی اف با کیفیت که شامل موارد زیر است را شامل می شود:

  • از سطحی صاف با لبه‌هایی نرم برخوردار هستند.
  • به راحتی تمیز می شوند.
  • در برابر ضربه و خراش مقاوم هستند.
  • بدون شکستگی قابل برش زدن، سوراخ کاری و معرق کاری هستند.
  • در برابر رطوبت و حرارت مقاومت زیادی دارند.

بنابراین بهتر است قبل از خرید ام دی اف آرتا این نکات را در نظر بگیرید.

 

5/5 - (9 امتیاز)

3 در مورد “ام دی اف آرتا”

  1. بهناز شایسته

    علاوه بر پارکت ام دی اف رو هم میتونم به شما سفارشبدم ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا