پارکت لمینت آرتا کلیک

لمینت آرتا کد 645

لمینت آرتا کد 645

مزایای لمینت آرتا کد 645

لمینت آرتا کد 645 یکی از محصولات با کیفیت گروه صنعتی آرتا است. این محصول در رنگ قهوه ای روشن و با ضخامت 8 میلی متر تولید و به بازار عرضه می شود. از این نوع لمینت برای فضای اداری و مسکونی استفاده می کنند. مقاومت سایشی لمینت آرتا در رده  AC4 قرار دارد. بنابراین طول عمر و دوام این محصول بسیار زیاد است. گروه صنعتی آرتا برای تولید این نوع لمینت از اچ دی اف مرغوب استفاده می کند. این محصول به دلیل زیبایی و مقاومت بالا بهترین گزینه برای دکوراسیون به حساب می آید.

ویژگی های لمینت آرتا کد 645

یکی از افتخارات برند آرتا این است که ساخت ایران می باشد. کیفیت، تنوع و قیمت مناسب از ویژگی های بارز محصولات آرتا به حساب می آیند. لمینت آرتا کد 645 از نصب آسانی برخوردار است. این نوع لمینت در برابر انواع مختلف شوینده های خانگی مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل به راحتی تغییر رنگ و یا تغییر شکل نمی دهد. لمینت آرتا به دلیل دارا بودن رزین مانع از نفوذ حشرات موذی می شود. همچنین از نفوذ سرما و گرما به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

گروه صنعتی آرتا برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان محصولات خود را به همراه ضمانت نامه کتبی به آن ها ارائه می دهد. لمینت آرتا کد 645 برای فضاهای مسکونی با 10 سال ضمانت نامه کتبی و برای فضاهای اداری با 5 سال ضمانت نامه ارائه می شوند. هر بسته لمینت آرتا با ضخامت 8 میلی متر  مساحتی به اندازه 1.9711 متر مربع را پوشش می دهد. این نوع لمینت با رنگ قهوه ای تیره برای محیط های بزرگ و پرتردد بهترین گزینه محسوب می شود.

مزایای استفاده از پارکت لمینت آرتا کد 645

از مزایای لمینت آرتا کد 645 می توان به مواردی از قبیل سازگاری با محیط زیست، ماندگاری طولانی، طبیعی، پایدار و بی صدا بودن آن اشاره کرد. تمامی محصولات آرتا با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و متریال مرغوب ساخته می شوند. تنوع بالای محصولات دست مشتریان را باز گذاشته است، از اینرو شما می توانید برحسب فضایی که در اختیار دارید طرح و رنگ لمینت آرتا را انتخاب کنید.

طرح های لمینت آرتا شامل طرح های چوبی طبیعی و طرح های ساختمانی و مدرن است. به همین دلیل استفاده از این محصول برای تزیین و بهبود دکوراسیون داخلی بسیار کاربرد دارد. از دیگر مزایای لمینت آرتا می توان به سهولت در تمیز کردن، ظاهر طبیعی و قیمت منصفانه آن اشاره کرد. این محصول به دلیل تولید در کارخانه استاندارد از نشان ملی استاندارد ایران برخوردار است. بنابراین استاندارد پارکت لمینت آرتا کد 645 با دستورالعمل های سازمان استاندارد ملی مطابقت دارد. این موضوع خیال شما را از هر جهت آسوده کرده است.

خواندن  تفاوت قیمت لمینت ها
هزینه نصب لمینت آرتا 645
قیمت خرید لمینت آرتا 645

میزان هزینه پارکت لمینت آرتا کد 645

قیمت این نوع محصول با توجه به کیفیت و طول عمری که دارد، بسیار مناسب است. از طرفی به دلیل نوسانات ارز و شرایط اقتصادی موجود نمی توان برای لمینت آرتا قیمت ثابت و مشخصی در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت روز محصول لازم است با کارشناسان مجرب در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت سفارش محصول می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین شما می توانید از طریق پیام رسان واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. کارشناسان براساس میزان مورد نیاز شما عزیزان سفارش را ثبت و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را به دست شما عزیزان می رسانند.

مکان های قابل استفاده لمینت آرتا کد 645

معمولا افرادی که قصد خرید پارکت دارند به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستند. به جرات می توان گفت لمینت آرتا به دلیل کیفیت بالا و قیمت ارزان بهترین گزینه برای افرادی است که قصد خرید پارکت را دارند. مغزی محصولات آرتا از جنس اچ دی اف می باشد، به همین دلیل چگالی بالایی دارند. مقاومت این نوع محصول بسیار زیاد است. بنابراین از کارایی طولانی مدت محصول بهره مند خواهید شد. لمینت آرتا برای اغلب مکان ها قابل استفاده است.

لمینت آرتا در خانه و محل کار بسیار استفاده می شود. می توان گفت طراحی منحصر به فرد این محصول نظر اغلب افراد را به خود جلب کرده است. با استفاده از لمینت آرتا می توان زیبایی محیط را چند برابر کرد. گروه صنعتی آرتا مدل های مختلفی برای هر بودجه در نظر گرفته است. بنابراین کاربران با هر بودجه ای که در اختیار دارند می توانند از مزایای محصولات آرتا بهره مند شوند. یکی دیگر از مکان های قابل استفاده لمینت آرتا حمام و سرویس بهداشتی است. این نوع پارکت ها در برابر رطوبت مقاومت بسیار زیادی دارند. با این نوع محصول می توانید زیبایی چشمگیری به فضای خود ببخشید.

مشخصات فنی لمینت آرتا 645
قیمت خرید لمینت آرتا 645

مشخصات فنی پارکت لمینت آرتا کد 645 بلوط تگزاس :

  • نام لمینت : آرتا کلیک / ARTA CLIC
  • کد لمینت آرتا : 645 / بلوط تگزاس / Texas Oak
  • ضخامت لمینت آرتا : 8 میلیمتر
  • عرض هر تایل لمینت آرتا : 19 سانتیمتر
  • طول هر تایل لمینت آرتا : 129 سانتیمتر
  • تعداد تایل در هر بسته : 8 تایل
  • مقاومت سایشی لمینت آرتا : AC4
  • سطح پوشش هر بسته لمینت آرتا : 1.97 مترمربع
  • ثبت سفارش لمینت آرتا کلیک
5/5 - (1 امتیاز)

2 در مورد “لمینت آرتا کد 645”

  1. سید سجاد عظیمی

    چندتا پروژه در فریدونکار دارم که هنوز به مرحله نهایی نرسیده امکانش هست لمینت آرتا رو پیش خرید کنم برای اونموقع برام ارسال کنید؟

    1. سلام، بله شما میتونید متراژ لمینت مورد نظر خود را بصورت کامل به قیمت امروز خریداری کنید و هروقت پروژه شما آماده نصب لمینت آرتا بود یک هفته جلوتر اعلام بفرمایید تا بار شما ارسال شود.
      با تشکر ARTACLIC.COM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا