پارکت لمینت آرتا کلیک

تفاوت قیمت لمینت ها

تفاوت قیمت لمینت ها

بررسی تفاوت قیمت بین لمینت ها

تفاوت قیمت لمینت ها به چه عواملی بستگی دارد ، آیا تا به حال برای شما هم این سوال پیش آمده است که علت تفاوت قیمت لمینت ها چیست و به چه عواملی بستگی ؟ در این مطلب قصد داریم به تمامی سوالات شما در خصوص قیمت پارکت لمینت و عوامل تاثیر گذار بروی آن صحبت کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

پارکت لمینت یکی از ابزارهای جدید و رشد یافته‌ی طراحی دکوراسیون است، نوع متریال، شرکت تولید کننده، ساده یا شیاردار بودن و… از عوامل مهم در تعیین تفاوت قیمت بین لمینت ها است. قیمت پارکت لمینت‌ها در اکثر مواقع نسبت به ایرانی یا خارجی بودن، شرکت سازنده ایرانی، ابعاد لمینت و همچنین شیاردار یا ساده بودن تفاوت دارد.

پارکت شناور در واقع نام دیگر لمینت است که به اصطلاح رایج به آن پارکت لمینت میگویند، چند کشور ترکیه، کانادا، آلمان، بلژیک و ایران تولید کننده‌ی پارکت هستند.

شرکت‌های ایرانی تحت لیسانس شرکت‌های خارجی اقدام به تولید این محصول می‌کنند و طبیعتا قیمت محصولات ساخت خارج بالاتر از نمونه‌ی ایرانی است.

دو کشور بلژیک و آلمان از سرآمدان تولیدکنندگان پارکت لمینت در دنیا هستند.

نحوه‌ی نصب پارکت لمینت

پارکت لمینت از کنار هم قرار گرفتنِ تایل لمینت در کنار هم و چفت شدن نر و مادگی تایل ها روی هم ایجاد میشود، در طراحی این مدل پارکت‌ها به گونه‌ای عمل میشود که احتیاج به جای گذاری و استحکام خاصی نداشته باشد.

پارکت لمینت نیاز به مواد و اجزایی که آن را به سطحِ کف زمین بچسباند ندارد و فقط با نصب فوم و به کمک چند شیار، به کف متصل میشود.

در مبحث دوام و استحکام پارکت لمینت هم مشکل چندانی برای شما وجود نخواهد داشت.

اگر از متریال تولیدی لمینت مرغوب و تولید شرکتی معتبر باشد، خیال شما از بابت استحکام و ماندگاری آن راحت خواهد بود.

در نصب پارکت لمینت همانطور که گفته شد تایل‌های لمینت کنار یکدیگر قرار میگیرند، تایل لمینت از چهار لایه پرس شده بروی هم تشکیل میشود به همین دلیل لایه‌ی آخر یا همان لایه اورلی از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

از موارد تعیین کننده‌ی تفاوت قیمت بین لمینت ها جنس مغزی و لایه‌ی آخر است، زیرا هر چقدر مرغوبتر باشد مقابل خطوط و لکه‌های ایجاد شده مقاومتر خواهد بود.

خواندن  شرکت پارکت آرتا
تفاوت بین لمینت ساده و شیاردار
پارکت لمینت شیاردار

تفاوت قیمت لمینت ها شیاردار و ساده

پارکت لمینت شیار دار با اشکالی مشابه به انواع دیگر پارکت لمینت ها در بازار یافت میشود، هنگام خرید ممکن است فرق های پارکت معمولی با شیاردار را متوجه نشوید.

پارکت لمینت های شیاردار به صورت نر و مادگی هستند که هر تایل داخل آن قرار میگیرد و امر نصب‌ آن بسیار آسان‌تر است.

نصب شدن تایل ها به همدیگر به روش کلیک انجام میشود، یعنی هر تایل پس از نصب در محل خود توسط همین زبانه‌ها به تایل قبلی متصل میشود.

تفاوتی که در این مدل پارکت لمینت های شیاردار وجود دارد این است که پس از قرار گیری تایل‌ها کنار هم، خط اتصال تایل‌ها نمایان خواهد شد.

شیاردار بودن این نوع پارکت لمینت باعث میشود تا وزن وارده بر کف ساختمان به کفپوش آسیبی نزند.

علاوه بر زیبایی از لحاظ فیزیکی شیارها باعث تقسیم شدن وزن در جهات مختلف میشوند.

اگر پارکت لمینت را برای یک مکان شلوغ و پر رفت و آمد در نظر دارید استفاده از پارکت لمینت شیاردار با مقاومت سایشی بالا برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

نظافت این نوع پارکت لمینت سختی زیادی برای شما نخواهد داشت زیرا هیچ حساسیت ویژه‌ای ندارد.

پارکت لمینت را میتوان به راحتی و مانند دیگر کف پوش‌ها توسط جارو، جاروبرقی و دستمال گردگیری تمیز نمود.

تایل ها در سایز‌های مختلف و عمدتا در ابعاد 8 میلیمتر، 10 میلیمتر و 12 میلیمتر تولید میشوند.

شرکت پارکت لمینت آرتا

از شرکت‌های تولید کننده‌ی لمینت در ایران میتوان به پارکت لمینت آرتا اشاره کرد.

اگر قصد انتخاب بین شرکت‌های متفاوت ارائه دهنده‌ی پارکت لمینت را دارید، قطعا تلاش شما این است که از میان ارائه دهندگان بهترین را از لحاظ کمیت، کیفیت و قیمت انتخاب کنید.

توصیه ما به شما برای دریافت خدمات پارکت لمینت، شرکت معتبر پارکت لمینت آرتا خواهد بود.

با مراجعه به محصولات پارکت لمینت آرتا میتوانید از جزئیات بیشتر، نمونه رنگ ها، نحوه‌ی خرید و بهترین انتخاب برای محل مورد نظر خود مطلع شوید.

5/5 - (13 امتیاز)

4 در مورد “تفاوت قیمت لمینت ها”

  1. شیرین کلامی

    میخواستم بدون عمده تفاوت بین لمینت ساده و شیاردار چی هستش و کدوم یک بهتر هستند؟

    1. سلام، عمده تفاوت لمینت یونیورسال آرتا با سری وی گروو یونیورسال در عرض و طول لمینت ها و در نتیجه متراژ بسته بندی هر بسته میباشد و از لحاظ کیفیت تولید هر دو مورد تایید گروه صنعتی آرتا کلیک میباشد.
      با تشکر ARTACLIC.COM

    1. سلام، بین پارکت لمینت های تولید شده زیاد اختلاف قیمت وجود ندارد و همگی در یک حدود قیمت هستند ، نکته اصلی که شما باید توجه فرمایید کیفیت پارکت لمینت خریداری شده به نسبت پول پرداختی آن میباشد.
      با تشکر ARTACLIC.COM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا