پارکت لمینت آرتا کلیک

لمینت آرتا کد 870

لمینت آرتا کد 870

معرفی محصول لمینت آرتا کد 870

لمینت آرتا کد 870، یکی از بهترین و زیبا ترین محصولات تولید شده توسط شرکت ما می باشد. این محصول که محصولی با ترکیبات چوبی روشن است، از جمله محصولاتی است که از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که هر روزه بر تعداد مشتریان و طرفداران این دسته از محصولات در سطح کشور افزوده می شود. شرکت ما یعنی شرکت آرتا، یکی از برترین شرکت های ایرانی است که در زمینه ی تولید انواع مختلف پارکت لمینت ها فعالیت می کند. فعالیت در زمینه ی تولید پارکت لمینت های روشن، از جمله لمینت آرتا کد 870 نیز، یکی از زمینه های فعالیت شرکت ما می باشد. در این مطلب سعی خواهیم کرد تا شما را با لمینت آرتا کد 870 آشنا کرده و درباره ی مزایای لمینت 870 آرتا، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

پارکت چیست؟

در گذشته برای پوشاندن کف ساختمان ها و واحد های تجاری و مسکونی در کشور ها و شهر های مختلف دنیا، از سازه ها و مصالحی همچون سیمان، سرامیک، موزائیک و … استفاده می کردند. هر چند که امروزه در بسیاری از موارد هنوز از این مصالح برای پوشش دهی کف ساختمان ها، به خصوص آشپزخانه ها استفاده می شود، اما پارکت، تا حدودی در بعضی مناطق کشور، جای سایر مصالح را گرفته است. پارکت به الوار های چوبی گفته می شود که در اندازه های مشخص و در رنگ های مختلف تراش خورده و در کنار هم قرار می گیرند. با کنار هم قرار گرفتن این الوار های چوبی که تحت عنوان پارکت از آن ها یاد می شود، کف اتاق یا ساختمان پوشش داده می شود.

پارکت ها در انواع مختلفی تولید می شوند. هر کدام از آن ها از کیفیت و دوام خاصی برخوردار هستند. بدیهی است هر کدام از پارکت هایی که کیفیت بالاتری داشته باشند، از قیمت بیشتری نیز برخوردار خواهند بود. پارکت هایی که توسط شرکت آرتا تولید می شوند، از جمله ی بهترین و با کیفیت ترین پارکت هایی هستند که در سطح کشور تولید می شوند. لذا پارکت های شرکت ما، در سراسر کشور و به صورت گسترده استفاده می شوند.

 

تفاوت پارکت و لمینت آرتا کد 870

همانطوری که در پاراگراف های گذشته خدمت شما عزیزان عرض کردیم، پارکت ها شامل مصالح و الوار های چوبی هستند که در اندازه ها و شکل های گوناگون مورد برای پوشش دهی کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما لمینت ها یک تفاوت خاص با پارکت ها دارند. تفاوتی که این دسته محصولات با پارکت های ساده دارند، این است که از دوام، کیفیت و قطر بیشتری برخوردار هستند. به عنوان مثال در مورد پارکت لمینت آرتا کد 870 که رنگ روشن و زیبایی دارد، قطر زیاد و کیفیت بالای این محصول، باعث شده است که از آن در پوشش دهی بسیار از منازل مسکونی و تجاری استفاده شود.

خواندن  تفاوت پارکت و لمینت
لمینت آرتا کد 870
مزایای لمینت 870 آرتا

مزایای لمینت 870 آرتا

لمینت آرتا کد 870، دارای یکسری مزایا می باشد. مزایایی که باعث شده است تا میزان استفاده از آن در سطح کشور روز به روز در حال افزایش باشد. از جمله ی این مزایا، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت و دوام بالا

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواردی که باعث شده است که لمینت آرتا کد 870، به عنوان یکی از پر طرفدار ترین پارکت لمینت ها در بین مردم شناخته شود، این است که این نوع پارکت لمینت، از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است. به طوری که با پوشش دهی کف ساختمان به وسیله ی این نوع پارکت لمینت، می توان برای مدت زمان طولانی با خیالی آسوده در آن ساختمان زندگی کرد.

  • عدم نفوذ پذیری به آب

یکی دیگر از مهم ترین مزیت های لمینت آرتا کد 870، این است که در مقابل نفوذ آب بسیار مقاوم می باشد. به علت چند لایه بودن این پارکت لمینت ها، آن ها می توانند به راحتی از نفوذ آب جلوگیری به عمل آورند. این مورد باعث می شود که از میزان خرابی و فرسودگی آن ها در طول زمان کاسته شود.

  • رنگ روشن و جذاب

از جمله ی دیگر مزیت های لمینت آرتا کد 870، این است که این نوع لمینت، از رنگ روشن و جذابی برخوردار است. این مورد نیز باعث شده است تا توجه بسیاری از افراد به این نوع پارکت لمینت جلب شود و آن را برای ساختمان خود انتخاب کنند.

جمع بندی

در این مطلب سعی شد تا شما را با پارکت لمینت آرتا کد 870 آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین درباره ی مزایای این نوع لمینت نیز صحبت کردیم. امید است این مطلب بتواند رضایت خاطر شما را جلب کند.

پارکت لمینت آرتا کد 870
پارکت لمینت آرتا کد 870

مشخصات فنی پارکت لمینت آرتا کد 870 ماناستیر اوک :

  • نام لمینت : آرتا کلیک / ARTA CLIC
  • کد لمینت آرتا : 870 / ماناستیر اوک / Manastir Oak
  • ضخامت لمینت آرتا : 8 میلیمتر
  • عرض هر تایل لمینت آرتا : 19 سانتیمتر
  • طول هر تایل لمینت آرتا : 129 سانتیمتر
  • تعداد تایل در هر بسته : 8 تایل
  • مقاومت سایشی لمینت آرتا : AC4
  • سطح پوشش هر بسته لمینت آرتا : 1.97 مترمربع
  • ثبت سفارش لمینت آرتا کلیک

شبیه‌سازی پارکت آرتاکلیک مدل 870 ماناستیر اوک :

یکی از مراحل مهم برای ساختن محیطی دنج و زیبا جستجو برای یافتن پوشش کف مناسب است. اگر به دنبال پارکت لمینتی باکیفیت هستید، آرتاکلیک تمام نیاز‌های شما را برای انتخابی‌ایده‌آل در انواع محیط های مسکونی، اداری و تجاری برآورده می‌کند. در کلیپ تهییه شده از شبیه ساز آرتا ، لمینت آرتا مدل 870 ماناستیر اوک را در چند محیط مختلف قرار دادیم تا به شما خریداران محترم این امکان داده شود قبل از خرید نهایی از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

5/5 - (6 امتیاز)

2 در مورد “لمینت آرتا کد 870”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا