پارکت لمینت آرتا کلیک

محاسبه قیمت پارکت آرتا

محاسبه قیمت پارکت آرتا

چگونگی محاسبه قیمت پارکت آرتا

محاسبه قیمت پارکت آرتا یکی از پرتکرارترین سوالات مشتریان از ما میباشد که امروز در مقاله ای کامل قصد به توضیح آن برای شما مشتریان گرامی خواهیم بود ، لازم به ذکر است از محبوب ترین و پرفروش ترین کفپوش های موجود در بازار پارکت ها و  لمینت ها هستند. پارکت ها در تنوع و قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارند. یکی از فاکتور های مهم در زمان خرید پارکت ساختمان نحوه ی محاسبه قیمت پارکت مورد نیاز می باشد. داشتن اطلاعاتی  در مورد نحوه ی محاسبه قیمت پارکت آرتا به شما کمک می نماید که بدانید به صورت تقریبی چقدر باید هزینه پرداخت کنید. نحوه ی برآورد کردن هزینه پارکت ها چندین مرحله دارد. در این متن می خواهیم در مورد نحوه برآورد هزینه و متراژ پارکت آرتا و هزینه ی نصب و خرید پارکت و … صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

نحوه ی برآورد محاسبه قیمت پارکت آرتا

همان طور که گفتیم پارکت لمینت ها توسط برند های بسیار متفاوتی با قیمت و کیفیت های مختلفی به بازار ارائه می شوند. برآورد کردن هزینه پارکت کردن ساختمان در چهار مرحله انجام می شود. مرحله ی اول محاسبه قیمت پارکت آرتا می باشد. مرحله ی دوم نصب کردن پارکت ها در ساختمان می باشد. مرحله ی سوم هزینه های ابزار های تزیینی مورد استفاده برای پارکت کردن می باشد. چهارمین مرحله هزینه ی نگهداری پارکت و حمل لمینت تا ساختمان می باشد. برآورد هزینه ها با توجه به سری لمینت آرتا و متراژ شما متفاوت می باشد. فروشندگان لمینت ها را به صورت تکی نمی فروشند بلکه به صورت تایل داخل کارتن ها به خریدار می فروشند. در این کارتن ها معمولا 8 تایل قرار دارد و اگر متراژ شما نیاز به 10 عدد تایل داشته باشید باید دو عدد کارتن خریداری کنید، به عبارتی 16 تایل باید خریداری کنید.

اولین کار به دست آوردن متراژ محیطی است که می خواهید پارکت شود. بعد از آن که متراژ محیط را بدست آوردید آن را تقسیم بر متراژ پارکت آرتا می کنید تا تعداد بسته هایی که نیاز دارید به دست بیاید. برای اندازه گیری فضا می توانید محیط را به قطعات مربع و یا مستطیل تقسیم کرده و سپس اعداد به دست آمده را جمع کنید تا مساحت نهایی به دست آید.

اندازه گیری و نصب لمینت آرتا چگونه است؟

برای اندازه گیری محیط مورد نظر بهتر است از روشی که در بخش بالایی بیان کردیم استفاده کنید تا راحت تر متراژ را به دست بیاورید. همچنین در زمان خرید لمینت آرتا مقداری بیشتر را در نظر بگیرید. با توجه به شرایط کار و ساختمان 5 الی 10 درصد بیشتر به دلیل پرتی هایی که در محیط وجود دارد. بعد از این که متراژ را به دست آوردید نوبت به انتخاب برند و رنگ و طرح پارکت و لمینت شما می رسد. شما میتوانید از سایت آرتا برای به دست آوردن قیمت محصول مورد نظرتان استفاده کنید. فرض میکنیم شما رنگ و مدل یکی از پارکت های ارتا را انتخاب کرده اید حالا کافی است که با تکمیل فرم سفارش آرتا منتظر تماس کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان باشید.

خواندن  نئوپان خام آرتا پان

در مرحله ی بعد ابزار هایی هستند که در زمان خرید لمینت آرتا باید آنها را نیز خریداری کنید. ابزار هایی چون: قرنیز و گرده و استوکی و … که با توجه به شرایط ساختمان شما مورد نیاز قرار خواهند گرفت. این ابزار ها باعث زیباتر و جذاب تر دیده شد محیط شما می شود اما در عین حال بودن آنها بسیار ضروری می باشد. با توجه به این که محیط شما چه مقدار از این ابزار ها را نیاز دارد محاسبه قیمت پارکت آرتا تغییر می نمایید.

نگهداری از پارکت آرتا کلیک

نگهداری لمینت و پارکت آرتا

پارکت و لمینت ها جزو محصولات صنعتی هستند و نیاز دارند که کارهایی را برای افزایش عمر آنها انجام دهید. در غیر این صورت به سرعت آسیب دیده و از بین می روند.  لایه ای که بر روی پارکت ها ایجاد میشه از خراش و صدمه های سطحی جلوگیری می کند. شیار هایی که پارافین می خورند از نشت رطوبت به داخل پارکت و لمینت ها جلوگیری می نمایند. استفاده کردن از فوم از شکستگی و آسیب جلوگیری میکند. با انجام دادن این کار ها شما طول عمر پارکت و لمینت های خود را افزایش میدهید و از هزینه های مجدد نیز جلوگیری می نمایید. لطفا از آب و شوینده های قوی در محیطی که پارکت و لمینت اجرا شده است استفاده نکنید و از محلول هایی استفاده کنید که به همین منظور تولید می شوند.

بهترین قیمت پارکت آرتا

گروه صنعتی آرتا در تمامی سالهایی که تاسیس شده است سعی کرده است محصولات را با بهترین کیفیت موجود همراه با بهترین قیمت پارکت آرتا به مشتریان ارائه دهد. تمامی محصولات برند آرتا با توجه به وضعیت محیط زیست جهانی و تاثیرات انرژی بر روی آن تولید و به بازار ارائه می شوند. برند آرتا دارای بالاترین تنوع در پارکت و لمینت می باشد. همچنین محاسبه قیمت پارکت آرتا نیز استاندارد و مناسب است. اگر می خواهید به راحتی در خانه محاسبه قیمت پارکت آرتا را انجام دهید میتوانید از جستجوگر آرتا کلیک استفاده کنید. این راهنما به شما کمک می کند در انتخاب و خرید لمینت آرتا راحت تر باشید. همچنین پیشنهاد های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. این جستجوگر دیدی کلی از پارکت لمینت های آرتا در اختیار شما  قرار می دهد تا شما خریدی مناسب با سلیقه و نیاز تان داشته باشید.

امتیاز شما به این مطلب

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا