پارکت لمینت آرتا کلیک

لمینت آرتا کد 665

لمینت آرتا کد 665

آشنایی با لمینت آرتا کد 665

لمینت آرتا کد 665 به دلیل طراحی منحصر به فرد مورد توجه اغلب افراد قرار گرفته است. این نوع پارکت لمینت به رنگ قهوه ای تیره می باشد. بنابراین استفاده از آن برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب است. همچنین کثیفی و آلودگی بر روی این نوع لمینت به وضوح دیده نمی شود. با نصب پارکت لمینت آرتا حسی گرم و ارگانیک را در فضای خود ایجاد خواهید کرد.

ویژگی های لمینت آرتا کد 665

پارکت لمینت آرتا از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار است. تمامی محصولات آرتا تحت لیسانس کمپانی یونیلین بلژیک در اردبیل تولید می شوند. از ویژگی های بارز این شرکت تولیدی معتبر این است که محصولات خود را با آخرین فناوری روز دنیا تولید و به بازار عرضه می کند. می توان گفت آرتا کلیک به عنوان اولین تولیدکننده پارکت لمینت در ایران و شرق خاورمیانه سهم عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است.

مقاومت سایشی لمینت آرتا کد 665 بسیار مناسب می باشد. بنابراین به راحتی و به مرور زمان دچار خط و خش نمی شود. ضخامت این نوع لمینت 8 میلی متر است. نام طرح این نوع لمینت آلپینو می باشد. شرکت آرتا پارکت لمینت را در تایل 8 تایی بسته بندی می کند. طول هر تایل 129 و عرض آن 19 سانتی متر است. هر بسته از لمینت 1.9711 متر مربع را پوشش می دهد. این محصول به همراه ضمانت نامه کتبی به مشتری تحویل داده می شود.

لمینت آرتا کد 665  در برابر آب، صدا و حرارت عایق است. استفاده از این محصول به دلیل عدم جذب رطوبت و عدم تولید موریانه در مناطق مرطوب و گرمسیری بهترین گزینه محسوب می شود. از دیگر ویژگی های بارز محصولات آرتا می توان به زیبایی و طراحی منحصر به فرد آن ها اشاره کرد. با لمینت آرتا می توانید زیبایی فضای خود را چندین برابر افزایش دهید.

خدمات گروه صنعتی آرتا

گروه صنعتی آرتا با تولید پارکت لمینت آرتا با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. این شرکت معتبر با ارائه خدمات متنوع پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز خود است. یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه صنعتی آرتا نصب پارکت لمینت است. توجه داشته باشید که نصب اصولی پارکت لمینت تاثیر بسزایی بر دوام و ماندگاری آن دارد. برای این منظور نیروهای متخصص و باتجربه شرکت عمل نصب را با رعایت اصول انجام می دهند.

تکنسین های مجرب شرکت بدون هیچگونه صدمه ای قطعات پارکت را به یکدیگر وصل می کنند. نصب پارکت لمینت به صورت اصولی و بدون هیچ شکافی انجام می شود. بنابراین سالیان متمادی از یک پارکت لمینت عالی نهایت لذت را خواهید برد. برای ثبت سفارش فقط کافیست با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. سپس نیروهای شرکت در اسرع وقت به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

خواندن  لمینت آرتا کد 615
نصب لمینت آرتا کد665
خدمات نصب لمینت آرتا کد665

چگونگی نصب پارکت لمینت آرتا

یکی از ویژگی های بارز لمینت آرتا این است که از دو روش برای نصب لمینت ها می توان استفاده کرد. توجه داشته باشید که نصب پارکت لمینت ها بسیار ساده است. شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن پارکت ها را نصب کنید. حتی امکان نصب پانل ها به صورت افقی برای شما وجود دارد. این روش نصب برای محل هایی که چرخاندن پانل سخت می باشد اهمیت دارد. برای مثال امکان چرخش پانل ها در زیر قاب درب ها و یا وسایل حرارتی سخت می باشد.

روش اول نصب لمینت آرتا کد 665

شما می توانید قطعات پارکت لمینت آرتا کد 665 را با زاویه 35 الی 45 درجه بچرخانید و کلیک کنید. مزایای این روش نصب این است که مدت زمان نصب را کاهش می دهد. از طرفی با این روش نصب دیگر هیچگونه صدمه ای به پارکت لمینت ها وارد نمی شود، زیرا هیچگونه ضربه ای به پارکت ها وارد نمی شود.

روش دوم نصب لمینت آرتا کد 665

در روش دوم نصب لمینت آرتا کد 665 از ضربه چکش برای کنار یکدیگر قرار دادن پانل ها استفاده می شود.  برای این منظور پانل ها را به صورت افقی در مکان های غیرقابل دسترس قرار داده و یکی یکی با ضربه چکش آن ها را در  یکدیگر چفت می کنند. این روش نصب بسیار ساده و کارآمد است. شما می توانید با این روش نصب  یک کف کامل و زیبا را به وجود آورید. آرتا کلیک با ترکیب کردن هر دو روش نصب  مزایای بیشتری برای شما عزیزان فراهم کرده است. در اینصورت پانل ها خیلی محکم به یکدیگر وصل می شوند، زیرا الوارها توسط لبه های شیب دار به طور دائم در یکدیگر پرس می شوند. این روش نصب سبب افزایش ماندگاری و دوام پارکت لمینت می شود.

مشخصات فنی لمینت آرتا کد 665
پارکت آرتا 665 آلپینو

مشخصات فنی پارکت لمینت آرتا کد 665 آلپینو :

  • نام لمینت : آرتا کلیک / ARTA CLIC
  • کد لمینت آرتا : 665 / آلپینو / Alpino
  • ضخامت لمینت آرتا : 8 میلیمتر
  • عرض هر تایل لمینت آرتا : 19 سانتیمتر
  • طول هر تایل لمینت آرتا : 129 سانتیمتر
  • تعداد تایل در هر بسته : 8 تایل
  • مقاومت سایشی لمینت آرتا : AC4
  • سطح پوشش هر بسته لمینت آرتا : 1.97 مترمربع
  • ثبت سفارش لمینت آرتا کلیک

 

5/5 - (2 امتیاز)

2 در مورد “لمینت آرتا کد 665”

  1. سمیرا اسدی

    شما در تهران شوروم محصولات آرتا رو دارید از نزدیک من محصولاتتون رو ببینم چون توی تنکابن من نتونستم فروشگاه معتبری از شرکت پارکت لمینت آرتا کلیک پیدا کنم خواستم مزاحم شما بشم

    1. سلام، بله در خیابان سهروردی شمالی شوروم دائمی محصولات آرتا دایر میباشد و شما با جستجوی کلمه پارکت لمینت آرتا در برنامه های مسیریاب بلد یا نشان براحتی میتوانید به آدرس شوروم دسترسی داشته باشید.
      با تشکر ARTACLIC.COM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا