پارکت لمینت آرتا کلیک

شرکت آرتا پان

شرکت آرتا پان

معرفی شرکت آرتا پان

شرکت آرتان پان اولین شرکتی است که در ایران به تولید پارکت لمینت اقدام کرده است. این شرکت توانسته با کیفیت بسیار مطلوبی، پارکت هایی در رنگ های متنوع و با قیمت های منطقی تولید نماید. این محصولات به همراه سرویس های مناسب به مشتری ارائه می شوند. نگاه کارشناسانه در تمامی مراحل طراحی و ساخت پارکت لمینت باعث شده است، این محصول در بازارهای مصرفی ایران مقام اول را به دست آورد. اگر به دنبال بهترین برند ایرانی پارکت لمینت هستید و تنوع رنگ بندی این محصول برای شما اهمیت دارد، حتما سری به وب سایت آرتا کلیک بزنید. آرتا کلیک، وب سایت رسمی آرتا پان بوده و تمامی مشخصات، نحوه سفارش گیری محصول و غیره در این سامانه قابل مشاهده است.

کفپوش لمینت آرتا کلیک

شرکت آرتا پان، با بهر‌ه‌مندی از نوین ترین دستگاه‌ها و امکانات به روز جهانی، محصولات با کیفیتی در حوزه کفپوش پارکت لمینت تولید می‌کند. این شرکت همچنین از کادر اداری، فروش، طراح و تکنسین‌های بسیار مجربی نیز برخوردار است. این کفپوش‌های ایرانی که از طبیعت ایده گرفته‌اند، نه تنها در ایران که بلکه در بسیاری از کشورها شناخته شده می باشند. امروزه بسیاری از ویترین فروشگاه‌های خاورمیانه و آسیا که در حوزه کفپوش‌های ساختمانی فعالیت دارند، با کفپوش لمینت پارکت آرتا تزئین شده‌اند. تمامی محصولات این شرکت با ایده از چوب و بر مبنای الگوهای طبیعت، طراحی و ساخته می‌شوند. از همین رو، می‌توان ادعا کرد که پارکت لمینت آرتان به خوبی توانسته است، زندگی مدرن امروزی را به طبیعت پیوند بزند. این مجموعه با استفاده از متریال‌های درجه یک، بیشترین خدمات را در حوزه کفپوش‌های زیبا و جدید به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پارکت لمینت ضمن تامین زیبایی فضاهای داخلی ساختمان، حس پاکیزگی و نزدیکی با طبیعت را نیز القا می کند.

فرقی نمی کند ساختمان مورد نظر شما یک مکان پر تردد باشد یا یک منزل مسکونی، در هر حال این کفپوش ها با ماندگاری و کیفیت بالایی که دارند، آذین بخش دفاتر و خانه های شما خواهند بود. خوشبختانه کیفیت و ماندگاری پارکت لمینت های این شرکت به نحوی است که می توان مجتمع های خرید را با آنها کفپوش کرد.

خرید پارکت لمینت از شرکت آرتا پان

پیش از خرید پارکت لمینت آرتا لازم است درباره متراژ فضای مورد نظر خود اطلاعات کاملی به دست آورید. اگر اندازه گیری مکان مورد نظر را با دقت انجام دهید، به میزان لازم محصول را خریداری خواهید کرد. علاوه براین، در هنگام خرید نوع کاربری و حتی میزان برخورداری ساختمان از نور نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. رنگ پارکت لمینت، تابع اندازه مکان و میزان نوری است که در فضا وجود دارد. مسلما برای مکان های کم نور و کوچک، پارکت لمینت های روشن توصیه می شوند. بهتر است هنگام خرید، نقشه ساختمانی مکانی را که قرار است کفپوش بشود، به مشاوران فروش آرتا کلیک نشان دهید. در این صورت مشاوران فروش از میزان دقیق پارکت، قرنیز و دیگر ملزومات به شما اطلاعات مفیدی ارائه خواهند داد.

خواندن  لمینت امباس آرتا

اگر از پارکت لمینت شرکت آرتا پان برای کفپوش محیط های اداری کمک می گیرید، پیشنهاد ما انتخاب رنگ های تیره است. انتخاب رنگ تیره برای محیط های اداری رسمی تر بوده و باعث لوکس به نظر رسیدن فضا می شود. از قدرت و اثربخشی رنگ ها در بزرگ یا کوچک جلوه دادن محیط غافل نشوید. انتخاب درست رنگ، طرح و مدل پارکت می تواند سهم بسزایی در زیبایی محیط بر عهده داشته باشد.

شرکت آرتا پان
قیمت لمینت شرکت آرتا پان

قیمت پارکت لمینت آرتا چگونه است؟

محصولاتی که در شرکت آرتا پان به فروش می رسند، دارای قیمت های منصفانه و معقولی می باشند. این انعطاف پذیری در قیمت، به دلیل این است که کلیه محصولات در ایران و با کادر مجرب ایرانی تولید می شوند. همچنین با خرید از سامانه آرتا کلیک شما می توانید با حذف واسطه ها محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم و از انبار این مجموعه دریافت کنید. همین امر باعث کاهش بسیاری از هزینه ها خواهد شد.

 

ویژگی های فنی پارکت لمینت آرتا

شرکت آرتا پان سعی داشته است در تولیدات خود از نوین ترین طرح ها استفاده کند. پارکت لمینت آرتا، از نوع قفلی مدل یونیلین بوده و دارای چهار لایه می باشد. پارکت لمینت آرتا به نحوی طراحی شده است که نیازی به چسب یا دیگر اتصالات ندارد. کافی است تکه های پارکت را در کنار هم بچینید تا پارکت مانند پازل در هم فرو رفته و در جای خود فیکس و محکم شوند. این پارکت ها به دلیل چهار لایه بودن ساختار آنها، فضایی بسیار مطبوع از نظر دمایی و حس لامسه به وجود می آورند. راه رفتن روی این پارکت ها بسیار هموار و دلچسب است و هرگز به پا فشاری وارد نمی کند. این محصولات دارای ضخامت هشت میلیمتری بوده و در اندازه های متنوعی تولید می شوند. در نهایت اینکه نصب پارکت لمینت آرتا مانند عایق گرما، سرما و صوت عمل می کند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا