پارکت لمینت آرتا کلیک

لمینت امباس آرتا

لمینت امباس آرتا

معرفی لمینت امباس آرتا

لمینت امباس آرتا، از انواع مهم پارکت لمینت‌ها است. در شرکت ما، این نوع لمینت دارای انواع متعدد و گوناگونی می‌باشد و در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. پارکت لمینت امباس، نسبت به دیگر لمینت‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. کیفیت بسیار بالای یک محصول و یا قطعه، نشان دهنده‌ی ویژگی‌ها و مزیت‌های برتر آن است. لمینت امباس آرتا نیز به همین صورت می‌باشد و ویژگی‌های زیادی دارد. به همین منظور این محصول دارای کاربرد و کارایی بسیار زیادی در فضاهای مختلف است. در این محتوا قصد داریم تا در ابتدا به معرفی کامل لمینت امباس و مشخصات آن بپردازیم. سپس در ادامه و بخش‌های بعد ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع این نوع پارکت لمینت را برای شما عزیزان بیان کنیم. پس لطفا تا انتهای محتوا با ما همراه باشید.

لمینت امباس آرتا چه نوع پارکت لمینتی است و چه مشخصاتی دارد؟

همان گونه که بیان کردیم، لمینت امباس آرتا از پارکت لمینت‌های بسیار با کیفیت می‌باشد. این نوع لمینت، در واقع لمینت چوبی است که روکش‌های کاغذی متفاوت بر روی آن قرار می‌گیرد. یکی از مشخصات اصلی لمینت امباس، پوشش دهی آن است. به این منظور که این نوع پارکت لمینت، توانایی پوشش دادن 2.518 متر مربع از فضای مورد نظر را دارد. در واقع بسته بندی لمینت امباس در شرکت ما به گونه‌ای است که 8 تایل با ضخامت 8 میلی متر را در خود جای می‌دهد. به همین دلیل می‌تواند فضای بیشتری را پوشش دهد.

از مشخصات دیگر این نوع لمینت، عرض بسیار مناسب آن است. در واقع عرض لمینت امباس 24.4 سانتی‌متر می‌باشد. استاندارد  AC5 از دیگر مشخصات مهم پارکت لمینت امباس آرتا است. به طور کلی این استاندارد، نشان دهنده این است که در محیط‌ها و فضاهای تجاری نیز می‌توان از لمینت امباس استفاده کرد. پارکت لمینت امباس در واقع در شرکت ما با بالاترین کیفیت و استحکام تولید می‌شود ولی تحت لیسانس بلژیک می‌باشد. تمامی موارد بیان شده، بخشی از مشخصات فنی پارکت لمینت امباس است. در بخش بعدی با ویژگی و مزایای اصلی این نوع پارکت لمینت بیشتر آشنا خواهیم شد. لطفا با ما همراه باشید.

لمینت امباس دارای چه ویژگی و مزیت‌هایی می‌باشد؟

به طور کلی لمینت امباس آرتا، علاوه بر مشخصات بیان شده دارای مزایا و ویژگی‌های بسیار گوناگونی می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های پارکت لمینت امباس، می‌توان به طرح برجسته‌ی آن اشاره کرد. این طرح برجسته، به گونه‌ای است که لمینت را مانند یک چوب طبیعی نشان می‌دهد. عایق صدا، از ویژگی‌های دیگر این نوع لمینت است. در واقع شرکت ما با زیرسازی بسیار عالی و اصولی، باعث این ویژگی چشمگیر می‌شود. لمینت امباس، ضد باکتری است. همین ویژگی باعث می‌شود که حشرات و باکتری به لایه‌های زیر پارکت لمینت امباس آرتا نفوذ نکند. شرکت ما لمینت امباس را به گونه‌ای تولید می‌کند که این پارکت لمینت در برابر خش، خطوط و آب مقاوم باشد. در واقع از مقاومت سایشی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

خواندن  شرکت پارکت آرتا
لمینت امباس آرتا
ویژگی لمینت امباس آرتا

تنوع در رنگ بندی و ظاهر جذاب این لمینت‌ها و بسته بندی سری امباس آرتا کلیک ، باعث شده است طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. در نهایت می‌توان به قیمت مناسب این نوع پارکت لمینت اشاره کرد. البته عوامل بسیاری وجود دارند که قیمت این نوع لمینت را مشخص می‌کنند و بر روی آن تاثیر می‌گذارند. در واقع تمامی موارد بیان شده، تنها بخشی از ویژگی‌ها و مزیت‌های لمینت امباس است. این نوع لمینت با توجه به ویژگی‌های گوناگون خود، کارایی و کاربردهای متعددی نیز دارد که در بخش بعدی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

لمینت امباس چه کارایی و کاربردی در فضاهای مختلف دارد؟

همان‌طور که در بخش‌های قبلی بیان کردیم یکی از مشخصات مهم لمینت امباس آرتا، استاندارد  AC5 می‌باشد. به طور کلی با توجه به این نوع استاندارد، می‌توان از پارکت لمینت امباس در فضاهای تجاری و یا محیط‌های اداری بهره برد. یکی از کاربردها و کارایی‌های اصلی این نوع لمینت، استفاده از آن در منازل است. در واقع استفاده از لمینت امباس آرتا در فضاهای پذیرایی، آشپزخانه، راهرو، اتاق خواب و غیره باعث جذابیت بسیار زیاد این فضاها می‌شود و همچنین زیبایی آن‌ها را چندین برابر می‌کند. آشپزخانه، محیطی است که رطوبت بسیار بالایی دارد و نیاز به لمینتی دارد که رطوبت به آن نفوذ نکند.

در حقیقت پارکت لمینت امباس، از 4 لایه‌ی اصلی و مهم تشکیل شده است. این نوع لمینت با توجه به لایه‌هایی که دارد، از نفوذ رطوبت به درون خود جلوگیری می‌کند و در برابر آن بسیار مقاوم می‌باشد. به طور کلی ابعاد، اندازه و ساختار لمینت امباس به نوعی است که اغلب در محیط‌هایی به کار می‌رود که رفت و آمد در آن متوسط باشد. البته همان گونه که بیان کردیم، شرکت ما این نوع لمینت را با توجه به استانداردهای ویژه‌ای تولید می‌کند. به همین منظور خریداران محترم می‌توانند از لمینت امباس در محیط‌های پر رفت و آمد نیز استفاده کنند.

5/5 - (3 امتیاز)

4 در مورد “لمینت امباس آرتا”

  1. امیر محمد عبادی

    سلام مممنون از وبسایت خوبتون ، میشه محبت بفرمایید قیمت لمینت امباس آرتا هم ذکر کنید برای فضای مسکونی به متراژ حدودا 70 الی 80 متر نیاز داشتم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا