پارکت لمینت آرتا کلیک

لمینت آرتا و گرمایش از کف

استفاده از لمینت آرتا و گرمایش از کف

لمینت آرتا و گرمایش از کف جزء نیازهای اصلی سازه های مسکونی، اداری و تجاری مدرن است. کف پوش ها با ظاهری جذاب و کیفیت بی همتا یک رسانای عالی برای تامین گرما هستند. محصولات مورد نظر، گرما را سریع تر در فضا انتشار میدهند. استفاده از لمینت های آرتا می تواند در کاهش هزینه های مصرف انرژی نیز موثر باشد. وقتی صحبت از استفاده از گرمایش از کف و استفاده از لمینت می شود، مقدار زیادی از تولید گرما به زیرسازی و نصب صحیح بر می گردد. در صورتی که شما نیز در پی ایجاد گرمای مطلوب در شب های سرد زمستان هستید، باید از راه های حفظ گرما در کفپوش آگاه شوید.

بررسی لمینت آرتا و گرمایش از کف + بکارگیری راهکارهایی برای افزایش گرما

لمینت آرتا و گرمایش از کف جزء تمایلات اصلی افرادی است که این کفپوش حرفه ای را برای ساختمان بر می گزینند. راهکارهای ایده آل وجود دارد که منجر به افزایش گرما در این کفپوش های بی همتا میشود. در این بخش از مقاله تصمیم داریم پیرامون این راهکارها سخن بگوییم.

استفاده از لمینت مناسب برای تامین گرمای کف ساختمان

اولین نکته ضروری در انتخاب لمینت آرتا و گرمایش از کف ، بکارگیری لمینت مناسب و با کیفیت است. به صورت کلی، لمینت از سه لایه با نام های عایق حرارتی، عایق صوتی و یک لایه سطحی تشکیل میشود. با کیفیت بودن مواد و عناصر مختلف در لمینت، تاثیر زیادی بر عملکرد آن دارد. در انتخاب لمینت باید به مواردی مانند ضخامت و مقاومت کافی در برابر سایش توجه کنید.

ضخامت مناسب و مقاومت کافی در برابر سایش در لمینت آرتا و گرمایش از کف

ضخامت ایده آل لمینت آرتا و گرمایش از کف از نکات مهمی است که هر خریداری را علاقه مند به خرید می کند. لمینت‌‌ها در اندازه های 6 الی 12 میلی متری به فروش میرسند. بهتر است هنگام انتخاب کف پوش، اندازه 8 میلیمتر را به عنوان اندازه معقول در نظر بگیرید. کفپوش های ضخیم در برابر ضربه از مقاومت کافی برخوردار هستند. از دیگر مزایای کف پوش لمینت های ضخیم می توان به جنبه های زیبایی شناسی و ایجاد گرمایش مطلوب اشاره کرد.

یکی دیگر از مشخصات برتر کف پوش لمینت های آرتا، مقاومت عالی در برابر سایش است. این مشخصه با پوشش سطحی لمینت ارتباط دارد و ویژگی هایی مانند دوام در برابر فشار، سایش و اصطکاک های مکانیکی را فراهم می کند.

 انتخاب لایه زیرین مناسب

انتخاب لایه زیرین مناسب در لمینت آرتا و گرمایش از کف نقش موثری دارد. با توجه به اینکه کف پوش لمینت از لایه های نازکی تشکیل شده، دور از ذهن نیست که گرما را به خوبی حفظ نکند. لایه زیرین جهت عایق بندی کفپوش، معمولا 3 تا 5 میلیمتر ضخامت دارد. در صورت استفاده از کفپوش به صورت مستقیم و بدون لایه زیرین روی بتن، ویژگی های سرد بتن، جذب محیط می شود. استفاده از لایه های فوم مخصوص بین بتن و لمینت می تواند باعث گرمایش مناسب در کف شود.

عایق بندی حرارتی با کیفیت برای لمینت آرتا و گرمایش از کف

از دیگر روش هایی که می توانید برای ایجاد گرمایش مطلوب در کف و زیر لمینت استفاده کنید، می توان عایق های حرارتی را بیان کرد. عایق حرارتی گاهی تنها شامل همان لایه زیرین فوم یا پلی اتیلن است. زیرسازی مناسب، جلوگیری از هدر رفتن گرما و ایجاد کف گرم تر و مطلوب تر در سازه را به دنبال دارد. نصب سیستم های گرمایشی در زیر لمینت یکی دیگر از روش های مرسوم عایق بندی است. لوله های آب گرم، ترموسات، سنسورهای حرارتی و کابل های ایجاد گرما از دیگر روش ها برای تامین گرمای کف زیر لمینت هستند.

خواندن  لمینت مسکونی آرتا
لمینت آرتا و گرمایش از کف
لمینت آرتا و گرمایش از کف

نحوه اجرا برای لمینت آرتا و گرمایش از کف

پس از انتخاب کفپوش ایده آل و لایه زیرین مناسب برای آن، اولویت بعدی، انتخاب نصاب حرفه ای است. در صورتی که زیرسازی کفپوش مناسب نباشد نمی توان انتظار ایجاد گرمایش مطلوب را در محیط داشت.  از مراحل نصب لمینت می توان به، تهیه و آماده سازی سطح، نصب لایه زیرین، برش، نصب لمینت، تقویت لبه ها، تمیز کردن و تکمیل فرایند نصب اشاره کرد. اجرای نصب به بهترین نحو، نقش موثری در افزایش زیبایی در لمینت آرتا و گرمایش از کف دارد

گرمایش مطلوب کف ساختمان با لمینت آرتا چه مزایایی دارد؟

انتخاب لمینت آرتا و گرمایش از کف مزایای متنوعی را برای خریدار به دنبال دارد. در این بخش تصمیم داریم پیرامون مزایای گرمای ایجاد شده به وسیله لمینت استاندارد آرتا را بیان کنیم.

  • احساس راحتی و جلوگیری از بیماری های فصل زمستان:

بکارگیری سیستم های گرمایشی کف باعث ایجاد سطحی داغ و راحت می شود. کف سرد ساختمان، بیماری هایی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی به خصوص در کودکان را به دنبال دارد. با بکارگیری لمینت های با کیفیت با زیرسازی مطلوب، افراد می توانند بدون استفاده از پاپوش در محیط منزل قدم بزنند.

  • کاهش مصرف انرژی:

گرمایش کف به عنوان یک روش کارآمد برای گرمایش فضا شناخته می شود. زمانی که کف سازه از حرارت مناسب برخوردار است، افراد به طور طبیعی احساس گرما می کنند. این موضوع باعث می شود که نیاز کمتری به بکارگیری چند سیستم گرمایشی برای تامین گرما باشد. استفاده محدود از سیستم های گرمایشی در فضا، صرفه جویی در استفاده از انرژی را به دنبال دارد.

  • توزیع یکنواخت گرما:

لمینت با زیرسازی با کیفیت، گرمای یکنواخت و مطلوب در محیط های متنوع ایجاد می کند.

  • افزایش ارزش ملک:

نصب لمینت های مرغوب با عایق بندی ایده آل می تواند در ارتقاء ارزش ملک موثر باشد.  دلیل افزایش ملک با اجرای لمینت، جذابیت بی نظیر در فضا و ایجاد گرما در فصل زمستان است.

معرفی شرکت آرتا برای خرید لمینت آرتا و اجرای آن

یکی از چالش های رایج افراد برای خرید لمینت و اجرای آن، یافتن شرکتی معتبر در زمینه تولید لمینت است. اغلب متقاضیان تمایل دارند، شرکت مورد نظر علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، نصب منحصر به فرد نیز ارائه دهد. شرکت آرتا جزء اولین تولید کنندگان لمینت است که خدماتی مانند تولید و فروش لمینت و نصب آن به بهترین نحو را برای مشتری فراهم میکند. محصولات تولید شده در این شرکت مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا هستند؛ لذا از کیفیت بالا برخوردارند. با خرید لمینت آرتا می توانید گرمایش ایده آل را برای کف سازه های مسکونی، اداری و تجاری تامین کنید.

کلام آخر

در این مقاله پیرامون لمینت آرتا و گرمایش از کف و راهکارهایی برای افزایش حرارت در کف بنا به وسیله لمینت سخن گفتیم. از جمله راهکارهای بی همتا می توان به استفاده از لمینت با کیفیت، عایق بندی مناسب و نصب ایده آل اشاره کرد. ایجاد گرمایش مطلوب در کف به وسیله لمینت مزایایی مانند احساس راحتی، صرفه جویی در مصرف انرژی و توزیع یکنواخت گرما را در پی دارد. در صورتی که تمایل دارید لمینت های با کیفیت خرید کرده و بهترین اجرا را تجربه کنید با ما تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

2 در مورد “لمینت آرتا و گرمایش از کف”

  1. حامد پهلوان

    سلام مزایای گرمایش از کف ساختمان با لمینت آرتا چه چیست میشه بیشتر توضیح بدین؟

    1. سلام، انتخاب لمینت آرتا و گرمایش از کف مزایای متنوعی را برای خریدار به دنبال دارد از جمله احساس راحتی و جلوگیری از بیماری های فصل زمستان، کاهش مصرف انرژی، توزیع یکنواخت گرما، افزایش ارزش ملک از مهمترین مزایای استفاده از گرمایش کف و نصب لمینت آرتا میباشد.
      با تشکر ARTACLIC.COM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا